Kundorienterad teamplayer med logistikkunskap
Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Älskar du att ha många bollar i luften? Är du dessutom en kreativ själ som brinner för smarta lösningar? Tveka då inte att söka tjänsten som kundansvarig redan idag eller tipsa en vän!
Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig kommer du att ha hand om en egen grupp (de flesta finns i Scandinavium). Du kommer att sköta alla de dagliga arbetsuppgifterna som exempelvis kan vara:
• Orderhantering
• Hålla koll på att faktureringen fungerar som den ska
• Besvara eventuella frågor
• Analysera de ekonomiska och operativa resultatet (marginaler)
• Dokumentera handlingar i de interna systemen.
I din här tjänsten kommer du att arbeta tätt med trafikplanerarna för att ge bästa möjliga service till företagets kunder. Upplärning kommer ske på plats och inga förkunskaper krävs förutom en vilja att lära sig och en positiv inställning.
Om företaget
Vår kund är en ledande bulkleverantör av logistiktjänster för kemikalier, gas, polymer och torr bulk industrin. Säkerhet och operativ excellens är inbäddade i vår kultur.. De är en familjeägd organisation som grundades 1920. Deras huvudkontor ligger i Rotterdam och har lokaler på 43 olika platser. Företaget sysselsätter över 1 500 personer.
Deras 8 kärnvärden är: Förbättring, Öppenhet, Respekt, Rolig i Näringsliv, Initiativ, Förlovning, Människor Utveckling och Omsorg.
Din profil
Skallkrav:
• Någon sorts utbildning inom Handel, logistik eller ekonomi eller motsvarande kunskaper från arbetslivserfarenhet.
• Engelska och Svenska i tal och skrift
Meriterande
• Geografiska kunskaper i Europa
• Tidigare arbetslivserfarenhet från något transportföretag
• Erfarenhet från kemikalieindustrin
Vi söker dig som alltid har en positiv inställning och älskar utmaningar. Du är driven i ditt arbete och gillar att arbeta proaktivt. Vi ser att du är kundorienterad och bra på att hitta kreativa lösningar. du är inte rädd för att fråga och be om hjälp i kluriga situationer.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Ort: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
t
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-19
Ange följande referens när du ansöker: 16607
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnne Mathiasson
anne.m@framtiden.com 0722-184154
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 4176778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.