Kundorienterad systemsupport /Teknisk support /First line suppor
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-02-24Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Mercur Solutions.
Om företagetMercur Solutions är marknadsledande i Sverige, med kvalificerat konsultstöd levereras lösningar inom Business Intelligence. De levererar verksamhetsstyrning till företag och organisationer inom alla typer av verksamhetsområden. Företaget har en egenutvecklad standardapplikation för verksamhetsstyrning och beslutsstöd som implementeras och konfigureras efter kundernas behov och används till exempel för budget, prognos, rapportering och analys. Idag har företaget ungefär 250 kunder och 70 anställda med huvudkontor i Stockholm och kontor i Malmö, Göteborg och London.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supportmedarbetare ansvarar du för supportärenden från företagets kunder och kollegor. Du tar emot och behandlar ärenden via telefon, e-post och i ärendehanteringssystemet JIRA. Du agerar första kontakt för kunder där du kommer att lösa 1st line ärenden på egen hand. De enklaste frågorna behandlas vanligtvis av kundens egna support, därav är de ärenden som hanteras oftast något mer utmanande. Därtill filtrerar du och eskalerar vid behov vidare internt till 2nd och 2rd line eller vidare i organisationen. 1st line arbetar inte bara med att hantera nya ärenden som kommer in, utan även löpande uppföljning av ärenden som lösts internet på Mercur och då återkoppling till kunden. Du tillhör Service Operations and Support (SOS), där supportansvarig, 2nd line, Test och IT operations ingår. Tillsammans utgörs idag teamet av åtta personer. Du kommer få den utbildning och upplärning som krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Akademisk utbildning inom systemvetenskap eller motsvarande, alternativt relevanta kurser
• Ett intresse av IT med erfarenhet från kundorienterat arbete
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska
Meriterande
• Erfarenhet från arbete i en kundnära systemroll
• God IT-förståelse och kunskap om affärssystem
• Kunskaper i JIRA eller motsvarande ärendehanteringssystem
För att trivas i rollen drivs du av att leverera högkvalitativ service. Du tycker om problemlösning och har en strävan efter att utvecklas i ditt arbete. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och trivs i samarbeten med andra kollegor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna strand
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5594689
Observera att sista ansökningsdag har passerat.