Kundorienterad administratör till Riksbyggen i Helsingborg

Riksbyggen / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Riksbyggen i Helsingborg, Bjuv, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer med bostadsrätt. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med såväl bostadsrättsföreningar och företag som offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Välkommen!

Som administratör för vårt kundcenter i Helsingborg kommer du att få en viktig roll i att ge våra kunder god service och ett bra bemötande. Du kommer också att vara en viktig person gällande att ge service till kollegorna inom organisationen. Din förmåga att organisera, planera och strukturera kommer att vara väldigt viktig. Du kommer att ha goda möjligheter att utveckla både dina uppdrag och dig själv.

Vad ska du göra?

Du kommer att bemanna receptionen i vårt kundcenter och fungera som kundmottagare där du hjälper besökarna med många olika ärenden. Tillsammans med övriga administratörer kommer du i många sammanhang att vara vårt ansikte utåt, i möten med besökare och kunder. Som administratör kommer du att ansvara för diverse administrativa uppgifter. Du kommer även att arbeta med uthyrning av lägenheter åt våra
kunder. Du tar emot samtal från intressenter, har visningar av både lägenheter och kommersiella lokaler och skriver kontrakt. Du kommer även ansvara för nyckelutlämning. Arbetet är omväxlande och socialt. Du arbetar självständigt och får stor frihet att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.

Vem är du?

Vi söker dig som har mycket god förmåga att bemöta kunder och agera professionellt. Som person är du serviceinriktad, en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer. Vidare värderar vi att du är ordningsam, är säljande i ditt sätt och har stark initiativförmåga. Vi ser att du har lämplig eftergymnasial utbildning. Har du erfarenhet från bygg, fastighets eller mäklarbranschen är det meriterande. Det är även viktigt att du har mycket goda datakunskaper och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Din arbetstid är förlagd till dagtid men det kan även förekomma arbete på kvällar och/eller vissa helger.

Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast den 20 februari 2015.

Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Holm 042-18 66 14.

Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

Publiceringsdatum
2015-02-06

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Riksbyggen

Adress
Riksbyggen
Järnvägsgatan 18
25278 Helsingborg

Kontorsadress
Järnvägsgatan 18

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2157028

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Riksbyggen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Riksbyggen: