Kundorderansvarig till Champion
Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2013-04-10Om företagetChampion Northern Europe är ett bolag som säljer sportkläder och sportskor och verkar på hela den nordiska marknaden. Deras huvudkontor ligger i Tyresö med lagerverksamhet i Tyresö och centrallager i Italien.
Champion är ett internationellt ledande företag när det gäller design, marknadsföring och distribution av sportkläder för idrottare på alla nivåer, från amatör till professionell. Vi finns i över 60 länder i Europa, USA, Afrika och mellanöstern. Champions produkter säljs hos de största sportkedjorna, varuhus samt fristående återförsäljare. Företagets innovation, detaljfokus och exceptionella kvalitet är de värden som har byggt Champions varumärke. Champions logga är känd över hela världen och är synonym med integritet, tillförlitlighet och äkthet.
Dina arbetsuppgifterÄr du en erfaren orderhanterare med god administrativ förmåga? Champion Northern Europe söker till sitt huvudkontor i Tyresö en kundorderansvarig. Du kommer att ingå i Champions kundorderteam där dina främsta arbetsuppgifter kommer att innebära kundorderadministration. Du har goda kompetenser i Officepaketet och främst inom Excel och Word. Goda kunskaper i såväl engelska som svenska i både tal och skrift är ett krav, kan du finska, danska och/eller norska är detta en merit.
I dina arbetsuppgifter ingår kundorderregistrering av inkommande order samt uppföljning och leveransbevakning av dessa samt fakturering. Du kommer även att fungera som en stödfunktion för företagets säljare, säljsupport och service vid kundbesök. Enklare ekonomiskt arbete kan också förekomma såsom att registrera in- och utbetalningar, erfarenhet från detta är därför meriterande. Utöver detta förekommer allmänna kontorsgöromål samt att assistera Champions VD och administrativa chef.
ProfilFör att passa i rollen som kundorderansvarig hos Champion har du tidigare erfarenhet från liknande tjänst. Du har tidigare erfarenhet och en kunskap i orderflödet hos ett företag, lätt för att lära dig nytt och kan se samband i de olika delarna. Du kommer även att arbeta med stora ordervolymer vilket kräver ett högt tempo, du måste därför vara stresstålig och samtidigt noggrann.
Som person är du serviceminded, utåtriktad, lyhörd samt har social kompetens. Du ska även vara ödmjuk och lojal mot företaget, flexibel och inte vara rädd att hjälpa till där det behövs.
Tjänsten är en heltidstjänst, måndag-fredag med arbetstiderna 8-17 alla dagar.
Denna rekrytering görs i samarbete med Arena Personal. Vi ser fram emot din ansökan snarast då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-10
Ange följande referens när du ansöker: 905
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Eriksson 08-587 117 34
emelie.eriksson@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1517292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.