Kundombud!

Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Norrköping, Finspång, Linköping, Katrineholm, Åtvidaberg eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.

Vill Du ge funktionsnedsatta med personlig assistans möjlighet till assistans med mer tid och omtanke?

Olivia Personlig Assistans utökar sin Marknadsgrupp och vi söker därför efter 2 Kundombud.

Som Kundombud är din huvudsakliga arbetsuppgift att vara ute på fältet med uppsökande verksamhet för att skapa kontakter och tillväxt gällande vår personliga assistans. Vi är stolta över vårt sätt att administrera assistans och vårt erbjudande och vi ser din roll som viktig i att upplysa kunder om vårt erbjudande. Du träffar intressenter/kunder och samarbetspartners, medverkar på mässor och verkar i andra sammanhang som du själv eller tillsammans med marknadsgruppen och lokalkontoren planerar.  Det är av stor vikt att du gillar mötet med människor och att du har lätt att ta och skapa förtroendeingivande kontakter.

Du är också en länk mellan kunder och företaget vid exempelvis genomförande av kundenkäter.

Du har din placering på något av våra lokalkontor och ingår i företagets Marknadsgrupp. Rapportering sker till Marknadschefen.

Ditt arbetsområde beror på placeringsort ex; Borlänge, Enköping, Norrköping, Linköping, Stockholm eller Göteborg. Huvudkontoret finns i Stockholm och en del aktiviteter ligger förlagda där eller på andra platser där vi har lokalkontor.

Vi söker dig som har erfarenhet av branschen med tillhörande lagstiftning och regelverk. Du bör ha erfarenhet av marknadsföring/sälj och det är av stor vikt att du är driftig, social och fylld av positiv energi. Det är också viktigt att du är seriös och empatisk och att du delar företagetsvärdegrund. Rollen som informatör ställer stora krav på dig som marknadsförare av vår verksamhet, på att vara lösningsfokuserad och se möjligheter, på att leverera kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet.

Du måste vara en trygg person som gillar att arbeta självständigt men som också kan arbeta i grupp.

Du behöver körkort och tillgång till bil och det är viktigt att du är flexibel då arbetstiderna varierar.

Du skall kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift, ytterligare språk kunskaper är meriterande.

Datavana i Officeprogrammet samt gärna i sociala medier.

Månadslön

Tillträde enligt ök

Välkommen men din ansökan samt löneanspråk!

Publiceringsdatum
2013-10-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Nyström, Marknadschef 070-2242364

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Rösgången 41
60211 Norrköping

Jobbnummer
1678252

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: