Kundmottagare till trevlig verkstad

Maxkompetens Konsult AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2014-07-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundmottagare till trevlig verkstad" (publicerad 2017-05-19) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-07-11

Arbetsuppgifter
För uthyrning till kund söker vi nu en serviceminded kundmottagare till serviceverkstad i Kista. Vår kund är ett familjeägt företag och arbetar med montering och kontroll av utrustning i bland annat taxibilar, t.ex. taxametrar och alkolås. Vidare har de mycket kunskap kring bilelektronik och är ackrediterade av SWEDAC sedan år 2000.

Nu behöver de förstärkning av en kundmottagare som skall arbeta med att ta emot frågor och bokningar från kunder såväl över telefon och mail som över disken i verkstaden. I ditt arbete ansvarar du också för administrativa uppgifter som t.ex. dokumentation, fakturor och bokningsscheman. Du fungerar som en länk mellan kunden och verkstadspersonalen och hjälper till med den administration som krävs för dagen.

Uppdraget är en uthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens och arbeta ute hos kund. För rätt person finns det stora möjligheter för vidare anställning hos kund.

Profil
Vi söker dig som är serviceinriktad och social med lagom mycket "skinn på näsan". Vi ser gärna att du har någon teknisk utbildning i bagaget alternativt erfarenhet från att arbeta i fordons- eller verkstadsbranschen. Vidare ser vi gärna att ni har erfarenhet av hantera fakturor samt kan grunderna i ekonomi då bitar av tjänsten kommer innebära hantering av lättare ekonomiuppgifter. Du får gärna ha ett bilintresse som dina kollegor, men det är givetvis inget krav.

Du är en duktig administratör med känsla för ordning och reda och du har god datorvana. Ditt arbete innebär mycket kundkontakt och därför är det viktigt att du är kundfokuserad och utåtriktad.

Periodvis är arbetsbelastningen hög och det är därför viktigt att du trivs med en händelserik arbetsplats, kan ta egna initiativ och är stresstålig.

Start: Omgående.

Arbetstid: Dagtid. Kontorstid.

Lön: Individuell lönesättning.

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2777
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Linde emma.linde@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Kontorsadress
Herkulesgatan 12, Stockholm

Jobbnummer
1937481

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: