Kundmottagare till STS
Adecco Sweden AB / Kulturjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kulturjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-10-24Om tjänstenSom kundmottagare på STS kommer du att arbeta med att bemöta kunder per telefon och över disk. Du tar hand om kundbeställningar och ser till att skapa rätt arbetsorder i systemet Orion. Vidare kommer du sitta med enklare fakturahantering samt stötta upp med lagerhantering när det kommer lagerdelar som ska placeras på rätt ställe.
Kontoret är beläget på Ättekulla i Helsingborg där även lager och verkstad finns. Arbetstiderna är förlagda dagtid 07.00-16.00 måndag-fredag.
Tjänsten som kundmottagare är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget sträcker sig under minst 3 månader med goda chanser till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som trivs med service och administration. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll och trivas med att bemöta olika typer av människor. Att ge god service ser du som en självklarhet och du inga problem med att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Rollen innebär en del självständigt arbete vilket kräver att du har förmåga att lösa och driva ditt eget arbete framåt. Vidare är du en prestigelös person som vågar ta egna initiativ och prova sig fram.
Det är inget krav på erfarenhet från Orion, men har du tidigare arbetat i något affärssystem ser vi det som extra meriterande. Har du dessutom ett tekniskt intresse och i synnerhet för lastbilar tror vi du kommer trivas extra bra i rollen hos STS.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet från service och administration
• Körkort
• Datorvana
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om STS
STS är Skandinaviens största oberoende verkstadskedja för service och reparationer av tung transportutrustning (lastbilar, efterfordon och påbyggnationer). Vi är verksamma över hela landet och har idag 17 verkstäder och drygt 160 medarbetare från Malmö i söder till Luleå i norr. Vi skall finnas där kunderna behöver oss. Vi jobbar även via våra service- & jourbilar som finns på samtliga orter i syfte att komma närmare våra kunders verksamhet och kunna hjälpa till när det oförutsedda händer. Våra kunder är allt från de små lokala åkarna till de riktigt stora nationella åkerierna. Alla kunder är lika viktiga för oss. Det som gör oss unika är vårt rikstäckande verkstadsnät, tydliga kundfokus och mål att alltid leverera snabb och effektiv service till en rimlig peng.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Susanna Kanold via Adecco 010 - 173 73 00 alt.
Susanna.Kanold@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Orion, STS, kundmottagare, service, administration,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31226".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 4883526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.