Kundmottagare till märkesverkstad i Nacka
Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Nacka,
Hallsberg,
Karlstad,
Örebro,
Arboga eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-09-28Om tjänstenNu söker vi en kundmottagare till märkeskund i Nacka. Kunden är lokaliserad i centrala Nacka i fina nyombyggda lokaler.
Som kundmottagare är du ansiktet utåt och ska se till att alla kunder får den bästa tänkbara servicen. Du kommer även att hålla kontakten med kunden genom olika processer samt ge kundstöd och vägledning vid tekniska frågor.
Detta är ett konsult uppdrag på 6 månader för rätt person kommer detta leda till en fast tjänst hos företaget.
ProfilDu som söker har en dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som kundmottagare inom bilbranschen. Du är effektiv och lösningsorienterad i ditt arbete och kan ta egna initiativ. Du har en god samarbetsförmåga och har inga problem att arbeta under tidspress. Du är lyhörd och har ett genuint kundfokus samt inser vikten att vara utåtriktad och seviceminded eftersom arbetet innehåller såväl interna som externa relationer. Stor vikt läggs också vid kvalitet och noggrannhet, du förväntas att arbeta enligt kundens rutiner och medverka till att uppnå ekonomiska resultat. God datavana är ett krav , du bör även tidigare ha arbetat i programmet Dracar Plus.
Du bör även behärska svenska, i både tal och skrift.
B-körkort är ett krav.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2578
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Danielsson 08-550 155 04
maria.danielsson@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Lunagallerian 3
15172 Södertälje
KontorsadressLunagallerian 3 , Södertälje
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2452758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.