Kundmottagare till Bilia Group i Mölndal

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Stenungsund eller i hela Sverige

Är du en person med passion för kundkontakt och ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av att möta kunder över disk, telefon och via mail? Då kan det vara dig vi letar efter!

Just nu söker vi en kundmottagare för däcksäsongen hos vår kund, Bilia Group, med uppstart vecka 13/14 och pågående till vecka 18.

Om Företaget:

Vår kund Bilia är en av Nordens största bilkedjor med 122 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien. Bilia säljer nya och begagnade bilar, utför service och reparationer samt erbjuder kringtjänster såsom däckhotell och glasreparationer. Bilia fokuserar på kunden och strävar efter att ha de mest nöjda kunderna i branschen. I Sverige har vi 86 anläggningar i fem regioner: Stockholm, Göteborg, Malmö, Mälardalen och Skaraborg. Den svenska marknaden har åtta nybilsmärken: Volvo, BMW, Renault, Lexus, Toyota, Hyundai, MINI, och Dacia.

Publiceringsdatum
2024-02-13

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundmottagare under däcksäsongen kommer du att vara en viktig del av Bilias kundbemötande. Tillsammans med ditt team ansvarar du för att kunder får en positiv upplevelse vid inlämning av bil för däckbyte, samt vid bokningar via telefon och mail. Du kommer att hantera kundens förväntningar, administrera ordrar i Bilias system och samarbeta med interna kollegor för att säkerställa effektiv administration.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett äkta intresse för serviceyrket och starka människofärdigheter.

• Utåtriktad, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
• Meriterande med erfarenhet av arbete inom service och kundhantering.
• Trivs med att skapa goda relationer och är ansvarsfull i arbetsuppgifter.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
• Självständig hantering av dator och telefon.
• Förmåga att snabbt lära dig nya system och hantera enklare administration.
• Meriterande om du tidigare har erfarenhet av att använda systemet Kobra.

Övrigt:

Tjänsten är en konsultanställning via KFX HR-partner och sträcker sig från den 25 mars till och med den 3:e maj 2024. Arbetstiderna är måndag till fredag mellan kl. 09.00-18:00 med 60 minuters rast.

Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas inom sista ansökningsdag. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8467494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: