Kundmottagare/Drifttekniker

Arena Personal AB / Maskinreparatörsjobb / Enköping
2015-06-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundmottagare/Drifttekniker" (publicerad 2015-06-10) ⬅️


Visa alla maskinreparatörsjobb i Enköping, Knivsta, Håbo, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Enköping, Knivsta, Strängnäs, Västerås, Heby eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-03

Om tjänsten
För uppdrag hos kund söker vi nu en administrativ, praktisk och tekniskt kunnig kundmottagare/drifttekniker med ett stort intresse för fordon.

Du behöver inte vara utbildad bilmekaniker, men arbetet kräver att du har ett stort intresse för fordon och det underlättar med en teknisk kompetens.

Som kundmottagare kommer du att få möta kunder både över disk och per telefon, där du kommer att få vara behjälplig med att besvara frågor, lägga beställningar och bereda ordrar för jobb. I arbetsuppgifterna kommer det även att ingå mer praktiska arbetsuppgifter så som ex.vis. att drifta spol- och smörjhallar. Där kommer du att ansvara för att allt är helt, utföra egenkontroller på aggregat, beställa reservdelar och säkerställa att hallarna är i sin ordning.

Du kommer att få arbeta tillsammans med andra kundmottagare/drifttekniker men självständigt arbete förekommer också.

Uppdraget som startar 1/9 beräknas att pågå tom årsskiftet 2015 till att börja med.

Profil
Vi söker dig som är en positiv och serviceinriktad person som är bra på att bemöta kunder och som alltid strävar efter att ge bästa möjliga service. Du värdesätter ordning och reda och har en hög arbetsmoral. Då större delen av arbetet består av administrativa arbetsuppgifter är erfarenhet av detta sedan tidigare meriterande. För att klara arbetsuppgifterna krävs det att du har en god systemförståelse och att du behärskar det svenska språket både i tal och skrift.

B-körkort är ett krav.

Registerkontroll kommer att utföras.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2317
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Lundstedt linda.lundstedt@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Pilgatan 8 C
72130 Västerås

Kontorsadress
Pilgatan 8 C, Västerås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2321993

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: