Kundkoordinator / teknisk support / kundmottagare
Bravura / Supportteknikerjobb / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Alingsås,
Ale,
Vårgårda,
Lerum,
Bollebygd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Alingsås,
Härryda,
Partille,
Borås,
Kungälv eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-05-09FöretagetFöretaget är ett välkänt kommunikationsföretag som levererar lösningar i världsklass. De arbetar med olika typer av kundlösningar, exempelvis traditionell print och kuvertering, butiksmaterial och grafiskt tryck till elektroniska kommunikationslösningar. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Alingsås, där du inledningsvis erbjuds introduktion och stöttning av kollegor med mångårig erfarenhet och arbetar i en omväxlande miljö.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundkoordinator utgör du en sammanhållande funktion i företagets projekt där du är en primär kontaktperson för företagskunderna. Dina arbetsuppgifter är av varierad karaktär inom administration och teknisk support och din roll kan förklaras som en central kontaktperson i ärenden och frågor kring de elektroniska tjänster som företaget erbjuder. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att ta fram lösningsförslag till kunder, stöttning vid implementationer och supportera den dagliga driften. Du kommer även att arbeta med att besvara supportfrågor via mail och telefon, logga ärenden i ett ärendehanteringssystem, driva samt följa upp beställningar och återkoppla till kunder. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och du rapporterar till Teamchef på kundmottagningen.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration, kundservice och/eller teknisk support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har mycket goda kunskaper i engelska
• Du har en god dator- och systemvana
• Meriterande är erfarenhet av en teknisk roll och/eller bransch samt eftergymnasial utbildning inom relevant område
Vi tror att du som söker är en tekniskt intresserad person som driver och strukturerar ditt eget arbete och som trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder och kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att prioritera ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Alingsås
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a> Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundkoordinator, teknisk support, kundmottagare, servicedesk, first line, kundservice, kommunikation, teknik, support, IT-support, EDI, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Alingsås
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Dubar
helena.dubar@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1489
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4134476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.