Kundkoordinator inom äldreomsorgen i Stockholm/Uppsala

Aleris omsorg / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aleris omsorg i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

På Aleris känner vi ett stort engagemang för samhället vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Är du dessutom en person med värme, energi och som trivs med förändring så tror vi att du kommer trivas hos oss.

Om Aleris äldreomsorg Inom Aleris äldreomsorg strävar vi efter att utgå från det friska. Aleris förhållningssätt innebär att respektera varje unik människa för hennes värde, person och drömmar och se till att skapa mening för våra äldre. Vi erbjuder både hemtjänst och äldreboenden. Våra äldreboenden finns på flera orter i Sverige och har olika inriktningar, vi driver både egna äldreboenden och boenden på uppdrag av kommuner och stadsdelar.

Om arbetet och vad vi erbjuder dig Tjänsen som kundkoordinator är en helt ny roll inom Aleris, vilket ger dig stora möjlighetet att själv påverka och forma rollen. Kundkoordinatorns primära uppdrag blir att marknadsföra Aleris i olika kanaler och på olika sätt, i syfte att bli förstahandsvalet hos dem som är i behov av äldreboende eller hemtjänst. Ditt ansvar blir således för att rekrytera nya kunder och se till att alla platser på våra boenden är fyllda . Arbetet innebär mycket kontakt med nuvarande och framtida uppdragsgivare (kommuner och stadsdelar) och att skapa goda relationer med biståndsbedömare och boendesamordnare i kommunerna, olika pensionärsförerningar m.fl. Vidare innebär arbetet att du kommer att organisera och hålla i kundmöten, kundträffar och olika aktiviteter för potentiella kunder.

Om dig vi söker Som person Du är tydlig, kommunikativ och strukturerad med en hög grad av personlig mognad och självkännedom. Det är genom ditt engagemang, din kreativitet och ditt intresse för "mötet" med med olika intressenter som gör dig framgångsrik i rollen som Kundkoordinator. Är du även nyfiken, inkännande och relationsskapande med ett stort eget driv tror vi att du har riktigt bra förutsättningar att prestera bra i rollen.

Bakgrund Du har erfarenhet från och god kännedom om äldreomsorg, gärna i en ledande funktion. Relevant högskoleutbildning är meriterande.

Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2017-09-15 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta affärsområdeschef Dennis Selsborg, telefon 073-436 78 18 alternativt e-post: dennis.selsborg@aleris.se .

Välkommen att ansöka!

I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.

Varaktighet, arbetstid
Provanställning Provanställning, 6 månader

Publiceringsdatum
2017-08-17

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dennis Selsborg +46 734367818

Företag
Aleris Omsorg

Adress
Aleris Omsorg
Box 47134
10074 Stockholm

Kontorsadress
Katrinebergsbacken 35

Jobbnummer
3648521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aleris omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aleris omsorg: