Kundkontakt
Adecco, Örebro / Logistikjobb / Lindesberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Lindesberg,
Nora,
Örebro,
Ljusnarsberg,
Skinnskatteberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Örebro i Lindesberg,
Nora,
Örebro,
Hallsberg,
Lekeberg eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och har 6000 kontor i 70 länder. I Sverige har Adecco 4000 anställda och vi är rikstäckande med över 40 kontor från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och personalomställning och är en fullsortimentsleverantör inom dessa områden. Adecco är ett auktoriserat medlemsföretag hos Bemanningsföretagen.
Vi söker nu för kunds räkning en kundkontakt för ett uthyrningsuppdrag med placering på ett tillverkande företag i Lindesberg. Varaktigheten på uppdraget är minst ett år med start omgående.
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att hantera ordrar som kommer in från några av företagets internationella kunder, huvudsakligen via det interna inköpssystemet. Du kommer att bearbeta dessa och säkerställa att kunden får sin beställning i rätt tid och rätt kvantitet. Arbetet innebär mycket interna kontakter med bl a produktion och logistik för att säkerställa detta flöde. Du kommer även att ha mycket kontakt med kunderna både via telefon och mail. Du hanterar även eventuella reklamationer och felaktiga leveranser och blir lite av en spindel i nätet.
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens inom ekonomi eller teknik. Det är dock meriterande om du har någon form av högskoleutbildning inom dessa områden. Du bör även ha vissa logistikkunskaper. Har du jobbat med liknande arbetsuppgifter är detta ett plus. Du bör också ha goda datakunskaper och har du jobbat i Oracle är detta meriterande. Eftersom du kommer att jobba med internationella kundkontakter är goda engelskakunskaper i tal och skrift ett krav. Om du även kan franska är detta ett plus.
Som person har du en problemlösande förmåga. Du är serviceminded och förstår att sätta kunden i centrum. Vidare är du bra på att ta folk och har lätt att få kontakt med människor i din omgivning. Du bör även ha skinn på näsan och vara en duktig förhandlare.
Rekryteringsprocessen kommer att pågå kontinuerligt under ansökningstiden och vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2007-09-27Anställningstyp/arbetstiderDagtid/Heltid
Uthyrningsuppdrag på minst ett år med eventuell chans till förlängning.
ErsättningVi tillämpar individuell lönesättning.
KontaktHanna Herud, 019-760 71 02 Telefon,
hanna.herud@adecco.se , Konsultchef
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-10-14
Vi tar emot ansökan via epost:
hanna.herud@adecco.seFöretagAdecco, Örebro
70210 ÖREBRO
Mer information på
http://www.adecco.se Jobbnummer 7010
Observera att sista ansökningsdag har passerat.