Kundkommunikatör via social medier
First Reserve AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos First Reserve AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige First Reserve rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 22 november
TID: Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Söker kundkommunikatör via social medier inom alla nordiska språken
Vill du arbeta med sociala medier och brinner för kommunikation och service? Trivs du i en internationell, dynamisk och flexibel miljö där du förväntas leverera snabbt? Då ska du söka tjänsten som kundkommunikatör via sociala medier till vår kund inom elektronikbranschen.
Publiceringsdatum2011-11-17Dina arbetsuppgifterI rollen som kommunikatör kommer du ansvara för att behandla kundservicefrågor via sociala medier som är en viktig del i att behålla en god kommunikation med konsumenterna. Du kommer tillhöra kundsupportavdelningen och jobba i nära relation med andra avdelningar, såsom produktutveckling, teknisk support och PR.
Eftersom rollen är nyinrättad har du en fantastisk möjlighet att vara med och utveckla hur man i framtiden bör jobba med sociala medier. Du kommer därför vara den person som expanderar och utvecklar rollen inom sociala medier men även inom andra sociala nätverk.Det övergripande målet är att skapa kundlojalitet och tillfredsställelse genom att med snabbhet och professionalism hjälpa, stödja och svara på kunders frågor via sociala medier.
Vem är du?
Vi ser att du har en examen inom media, kommunikation eller sociala medier samt att du har en viss erfarenhet av att jobba med kommunikation eller kundservice online.
Du är intresserad av och har förståelse för elektronik och IT-produkter samt erfarenhet av att kommunicera via sociala medier om det. Du är väl medveten om hur sociala medier och kundservice på nätet fungerar.
Du drivs av att ge en god service och uppnå kundnöjdhet genom din kommunikationsförmåga. Du är en problemlösare som ser klagomål och svåra frågor som en möjlighet. Du känner dig hemma i en mångkulturell miljö och talar antingen danska, norska eller finska. Du är även flytande i tal och skrift i engelska och svenska.
Som person har du hög professionell integritet, du är en lagspelare med mycket energi som trivs i att arbeta i en dynamisk miljö med ett högt arbetstempo.
Så ansöker duSkicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Ida Wiklund på tel 08- 705 80 66.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagFirst Reserve AB
AdressFirst Reserve AB
Box 1252
17124 SOLNA
KontorsadressEsplanaden 3 D
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-230240
Faxnummer: 08-279125
E-postadress:
info@firstreserve.se Jobbnummer 1082317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.