Kundkommunikatör till Borlänge, Västerås

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2025-12-02


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge, Falun, Ludvika, Hofors, Avesta eller i hela Sverige

Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden!

Vilka är vi?

Coor är en stabil arbetsgivare med en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör.

Vad kommer du att få arbeta med?

Vi står inför ett nytt och spännande uppdrag där vi kommer att guida medborgare i administrativa frågor kopplade till vården - och vi behöver förstärka vårt team med fler engagerade kundkommunikatörer.

Om rollen

Som kundkommunikatör kommer du att:

- Ge vägledning i administrativa frågor, exempelvis bokningar, intyg, felanmälan, e-tjänster och kontaktvägar via olika kanaler.
- Arbeta i olika system och följa rutiner för dokumentation och ärendehantering.
Vem är du?

Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av kundservice, gärna via telefon.
- Är tekniskt kunnig och obehindrat kan navigera i hemsidor och interna system för att snabbt hitta rätt information.
- Arbetar effektivt och strukturerat även under tidspress.
- Är trygg i att kommunicera tydligt och empatiskt.
- Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system.
- Trivs med att arbeta i ett team där samarbete och service är i fokus.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Publiceringsdatum
2025-12-02

Om tjänsten
- Anställningsform: Tillsvidareanställning
- Sysselsättningsgrad: Heltid 100% / Deltid 75%
- Arbetstid: Schemalagd arbetstid, måndag till söndag, mellan kl.06:00-21:30
- Startdatum: 3 februari 2026
- Provanställning: 6 månader

För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester.

Övrig information
Vid frågor kontakta: rekrytering.borlange@coor.com

Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons.

Vi ser fram emot din ansökan!

All försäljning från annonsförsäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt.

Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden - smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om.

Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783), https://www.coor.se/

Arbetsplats
Coor

Jobbnummer
9624207

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: