Kundkommunikatör sökes till SRV Återvinning AB i Huddinge

Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Huddinge
2019-12-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundkommunikatör sökes till SRV Återvinning AB i Huddinge" (publicerad 2020-01-03) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-12-27

Om tjänsten
Till vår kund SRV Återvinning AB söker vi en kundkommunikatör som besitter tidigare erfarenhet av liknande arbete, Du kommer att vara anställd hos oss på Arena Personal AB, men arbeta ute hos vår kund som konsult. Uppdraget startar snarast och pågår fram till slutet på Augusti med goda chanser till förlängning.

Kundservice ingår i Kommunikationsavdelningen hos vår kund och i avdelningen ingår utöver kundservice en grupp med kommunikatörer som handhar all intern och extern kommunikation, en administrationsgrupp som främst arbetar med säljorder och kvittering av ordrar.
Kundservice består av 9 medarbetare, varav en arbetsledare och en receptionist, som sitter tillsammans i ett öppet landskap och servar både privatpersoner och företag. Du kommer främst att arbeta med privatkunder, alltså hushållen i de kommuner SRV ägs av.
Arbetstiderna för uppdraget är kl 8-17 måndag - torsdag och kl 8-15 på fredagar. Sommartid veckorna 20-35 kl 8-16 (fredagar kl 15), ingen flextid tillämpas.

Som kundkommunikatör på SRV återvinning tar du emot och besvarar inkommande samtal och e-post från både hushålls- och företagskunder. Du informerar kunder om avvikelser, avfallssortering, öppettider, taxor och SRVs tjänsteutbud. Du hanterar även reklamationer, underhåller och uppdaterar i SRVs affärssystem och ärendehanteringssystem utifrån de ärenden som inkommer.
Du arbetar med registervård och administration kring sådant som ägarbyten, passerkortssystem, registrering av uppehåll i avfallshämtning.
Du ingår i kundservice som är den del av avdelningen Kommunikation. Du samarbetar med flera andra delar i företaget, bland annat transportledare och ekonomiavdelning.

Profil
För att lyckas och trivas som kundkommunikatör behöver du vara:

• Bra på att lyssna och fråga
• Tydlig i din kommunikation
• Bra på att samarbeta både inom den egna avdelningen och med andra i företaget
• Serviceminded
• Lösningsfokuserad
• Lugn och stabil
• Social och utåtriktad

Vidare vill vi att du har:

• Stor vana av att jobba med datorn som arbetsredskap och med olika affärssystem.
• Erfarenhet av arbete med kundservice, ordermottagning, sälj eller liknande
• Kunskaper i Officepaketet
• Svenska språket flytande i tal och skrift

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7057".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), http://www.arenapersonal.com

Jobbnummer
5019959

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: