Kundkommunikatör med samordningsansvar

Gävle kommun, Omvårdnad Gävle / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gävle kommun, Omvårdnad Gävle i Gävle

Gävles 96 500 invånare bor vid havet, strax norr om Stockholm, där väg, järnväg och hamn möts. Näringslivet är varierat där Gevalia och Mackmyra Svensk Whisky är några av regionens varumärken. Högskolan i Gävle erbjuder sina 13 500 studenter över 40 utbildningsprogram.

Gävle kommun är regionens största arbetsgivare med 7000 anställda och sex miljarder i omsättning. Verksamheten är bred och omfattar allt från skola, omsorg och kultur till väghållning, miljöfrågor och turism. Gävle kommun är ett finskt förvaltningsområde, här värdesätter vi finska språkkunskaper. Vi arbetar utifrån en gemensam värdegrund med bemötande, samarbete och kvalitet i fokus.Välkommen ombord!

Omvårdnad Gävle har drygt 2200 medarbetare. Vi ansvarar för stöd och omsorg till äldre och personer med funktionsnedsättning.
Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare nu och i framtiden. Olika rekryteringsaktiviteter, kompetensutveckling och verksamhetsutveckling är viktiga inslag i detta arbete.

Publiceringsdatum
2013-12-02

Arbetsuppgifter
Vill du hjälpa våra kunder så att de känner sig trygga och omhändertagna, vara med och bygga upp något nytt och vara Omvårdnads ansikte utåt. Då kan detta nya uppdrag vara något för dig. Uppdraget innebär att tillsammans med andra kundkommunikatörer samordna uppbyggnad och utveckling av en svarsgrupp/En väg in för Omvårdnad Gävle. Du kommer att vara viktig i relationen med såväl Gävle kommuns centrala kundtjänst som Omvårdnad Gävles experter och handläggare.

Kvalifikationer
Du ska ha högskoleutbildning som socionom eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren prövar som likvärdig. Arbetet kräver en mycket välutvecklad servicekänsla, förmåga att skapa förtroende, att utveckla och hitta nya lösningar samt skapa struktur för denna nya funktion. För arbetet krävs god datorvana, god kunskap i aktuella system.
Du är nyfiken och kommunikativ, har en genuin vilja att hjälpa andra, brinner för service och har en förmåga att skapa förtroende. Du är samhällsintresserad, strukturerad och flexibel. Du har en god organisationsförmåga och helhetssyn.
Vi värdesätter erfarenhet från serviceyrket. Språk är meriterande, särskilt finska eftersom Gävle kommun är finskt förvaltningsområde.

Kvalitet, bemötande och samarbete är de viktigaste framgångsfaktorerna i vår gemensamma värdegrund. För dig är det självklart att utgå från den i mötet med kunder, anhöriga och varandra.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde omgående.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-16
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Ange följande referens när du ansöker: 47
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ewa Molarin, Chef för verksamhetsstöd 026-17 89 79

Facklig kontakt
Gull Karlsson Vision 026-17 99 27

Företag
Gävle kommun, Omvårdnad Gävle

Adress
Gävle kommun, Omvårdnad Gävle
Stadshuset
80184 Gävle

Jobbnummer
1717401

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gävle kommun, Omvårdnad Gävle

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gävle kommun, Omvårdnad Gävle: