Kundkommunikatör - extrajobb

Willhem AB (Publ) / Marknadsföringsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Extrajobb som kundkommunikatör hos fastighetsbolaget Willhem
Hur är det att vara timanställd och jobba extra hos Willhem?
Som timanställd kundkommunikatör hos Willhem är du en del i en härlig grupp på huvudkontoret som ligger på Vasagatan 45 vid Heden. I vilken mån du arbetar beror dels på din tillgänglighet dels vilket behov som finns. Behovet är vanligen som störst runt månadsskiften och på måndagar.
Oskar Robertsson timanställd, svarar "Jag trivs jättebra som timanställd på Willhems kundsupport, man möts alltid av värme, glada miner och en prestigelös stämning när man kommer in för att jobba. Som timanställd är man dessutom alltid välkommen att delta i aktiviteter utanför arbetstid vilket ytterligare stärker känslan av att man är en viktig del av teamet!"

Publiceringsdatum
2023-08-24

Dina arbetsuppgifter
Som kundkommunikatör kommer du att arbeta i vår centrala kundsupport i Göteborg. Du kommer att vara länken mellan våra kunder/hyresgäster och våra områdeskontor som är utspridda på 13 olika orter. Arbetsuppgifterna består i att på ett professionellt och trevligt sätt hantera frågor från kunder via telefon. Frågorna kan röra allt från skadeanmälan på ett trasigt kylskåp till frågor om betalning. En del frågor kan du svara på direkt och i andra fall tar du emot information, upprättar ett ärende och skickar det till våra områdeskontor som tar över och hjälper kunden vidare på plats. Våra öppettider är måndag - fredag 07.30-16.00.

Dina personliga egenskaper
Om du är positiv, kommunikativ och har en öppen människosyn så kommer du att trivas hos oss och med arbetet. Vi värdesätter även att du har en hög känsla för service, en vilja att nå resultat och har förmåga att känna engagemang i varje kundmöte. Du är mån om att bidra till en trevlig atmosfär på arbetsplatsen.
Erfarenhet och kompetens
För tjänsten krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare bör du ha mycket god datorvana då handläggningen av ärenden sker i flera system. Du behöver även ha erfarenhet från ett tidigare serviceyrke.

Så ansöker du
Välkommen med CV och personligt brev via willhem.se/jobb. För frågor är du välkommen att kontakta kundsupportchef Olli Paiamani på telefon 0729-887283. Urval och intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 17 september.
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 300 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivare
Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295), https://jobb.willhem.se/p/46892-kundkommunikator---extrajobb#apply-form
Mildvädersgatan 1 (visa karta)
418 33  GÖTEBORG

Arbetsplats
Willhem AB Publ

Jobbnummer
8057031

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB (Publ):