kundhanterare

Messamigos AB Nannyakuten / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Messamigos AB Nannyakuten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-06

Om företaget
Messamigos Nannyakuten är ett rikstäckande barnvaktsbolag med över 1000 anställda barnpassare i hela Sverige. Vi letar efter dig som vill hjälpa oss med att matcha barnvakter med familjer runt om i landet.

Som anställd hos Messamigos Nannyakuten så arbetar du med privatpersoner och hjälper dem att underlätta i deras vardag. Messamigos Nannyakuten ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.

Drivs du av utmaningar och vill ha ett roligt och socialt jobb? Då har du hittat rätt!
Vi söker dig som brinner för att ge service i högsta klass.

Beskrivning av jobbet
Vi söker nu en ny kundhanterare tillika huvudansvarig för kundrelationer

Kundhanterarens arbetsuppgifter består av att hjälpa nya och gamla kunder via telefon och vägleda dem för att på bästa sätt hjälpa dem att hitta den rätta barnvakten. Du måste snabbt kunna känna av kundens behov och krav och med hjälp av ditt team snabbt hitta rätt lösningar. Till din hjälp har du erfarna medarbetare samt den senaste teknologin inom CRM. Jourtelefonansvar ingår i tjänsten.

Som huvudansvarig för kundrelationer ingår rapporteringsansvar och uppföljning av mål. Du skall vara drivande i att vidareutveckla vårt kundhanterande samt utvidga vår kundbas och öka kundnöjdhet.

Placeringsort
Vårt kontor är beläget i centrala Stockholm.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som:
• Har ett stort engagemang för service
• Har en hög grad av empati och inlevelseförmåga
• Har en mycket god social kompetens
• God förmåga att ta egna initiativ
• Har en förmåga att arbeta bra både i grupp och enskilt
• Älskar att jobba med människor
• Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
• Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office¬paketet och molntjänster som t.ex. google¬drive och Skype.
• Du har bra datorvana och är öppen för nya digitala lösningar på olika plattformar som smartphones, tablets och molntjänster.
• Du gillar att introduceras till, eller att själv introducera och utvärdera, nya tekniska lösningar och rutiner.

Det är meriterande att ha någon typ av erfarenhet från serviceinriktade yrken via telefon, butiksbiträde eller kundtjänst. Det är även meriterande att ha någon typ av säljbakgrund.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Övrig information
Vi kan erbjuda dig en flexibel och dynamisk roll, i ett växande företag som ständigt är i förändring, där du är en viktig pusselbit.

Tillträde och ansökan
Prövotid 6 mån, tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse

Skicka in din ansökan snarast, med CV och foto till chris@nannyakuten.se Ange: "KH2016" i ämnesraden. Urval sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-30
Ange följande referens när du ansöker: KH2016
Ansökan kan skickas till e-postadress: chris@nannyakuten.se

Företag
Messamigos AB Nannyakuten

Adress
Messamigos AB Nannyakuten
Döbelnsgatan 34a
11352 STOCKHOLM

Kontorsadress
Döbelnsgatan 34a
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0737253206
E-postadress: chris@nannyakuten.se

Jobbnummer
2765071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Messamigos AB Nannyakuten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Messamigos AB Nannyakuten: