Kundfokuserad IT- tekniker/systemtekniker inom medtech

Jeanette Magnusson / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jeanette Magnusson i Stockholm, Solna, Varberg, Helsingborg eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en kundfokuserad teknikkonsult till KIBI.
KIBI befinner sig i en spännande tillväxtfas och nu söker vi en ny kollega till sitt team i Sverige. Är det du?

Som teknikkonsult/leveranskonsult ingår du i ett team som arbetar med implementeringar av KIBI:s lösningar för hälso- och sjukvården. Du och ditt team arbetar nära säljavdelningen och utvecklingsavdelningen och tillsammans utvecklar ni nya tjänster till Kibis kunder. Ditt arbete utgår helt och hållet ifrån kundfokus och ambitionen att alltid vilja göra ditt allra bästa.

Ansvarsområden
• Stöd till kundernas verksamhet vid leverans och installation
• Support vid säljmöten och förstudier
• Dokumentation av installationer
• Leda arbetet med införande, driftsättning och test
• Integrationer och proaktivt underhåll
• Uppföljning, stöd och support till befintliga kunder


Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär men har arbetat några år inom Medtech-branschen. Du har några års erfarenhet av arbete som IT-tekniker/systemtekniker samt erfarenhet av kundkontakter.
Du är social, lösningsorienterad och kundfokuserad. Du har erfarenhet av att leverera tekniska lösningar och har lätt för att etablera och utveckla kontakter. Dokumentering utgör en viktig del av dina arbetsuppgifter då Kibi arbetar med CE-märkta produkter.
Som person är du självgående och van vid att ta eget ansvar. Du är en initiativtagande och orädd problemlösare. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Kunskaper i Citrix är meriterande. Vi lägger stor vikt på din personlighet då vi satsar på starka team som samarbetar väl. Kundbesök till landstingen över hela Sverige utgör en stor del av jobbet.


Sista ansökningsdag
Urval och presentation sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.




Om kunden
KIBI Nordic grundades 1997 och är idag en ledande Medtech-leverantör inom medicinsk dokumentation och diagnostik. Fler än hundra sjukhus och vårdcentraler använder idag KIBI:s tjänster. Bland kunderna återfinns 15 landsting och regioner i Sverige och utöver detta bedriver företaget en omfattande verksamhet i Finland och Danmark. KIBI samarbetar dessutom med partners i USA, Tyskland, Italien och Kanada.
Läs mer om KIBI på http://www.kibi.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-09
Ange följande referens när du ansöker: 5611
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jeanette Magnusson jeanette.magnusson@maxkompetens.se

Företag
Jeanette Magnusson

Adress
Jeanette Magnusson
Hantverkargatan 25B
11221 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 25B

Jobbnummer
3306421

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jeanette Magnusson

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jeanette Magnusson: