Kundfokuserad administratör till framtida uppdrag!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av administration, kundkontakt och sugen på att bredda din erfarenhetsbank? Då är detta något för dig!
Vi på Adecco söker nu juniora administratörer till framtida uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet. Som konsult hos oss får du snabbt konkurrenskraftiga erfarenheter att sätta på ditt CV samtidigt som du får möjlighet till kontinuerlig utveckling inom just ditt kompetensområde! Dessutom kan du fortsätta att bygga upp ditt professionella nätverk av värdefulla kontakter.
Hur kan din arbetsdag se ut?
Som administratör hos någon av våra kunder får du möjligheten att arbeta med olika typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur den aktuella tjänsten ser ut. Det kan handla om att ansvara för orderregistrering, offerthantering, registervård, uppdatera i system eller stötta avdelningar i diverse administrativa frågor. Även andra arbetsuppgifter såsom kundsupport kan förekomma.
Du kommer få en anställning i vår konsultverksamhet och sedan hyras ut på uppdrag hos våra kunder. För rätt person finns det goda möjligheter till en utvecklande och utmanande framtid både hos Adecco och hos våra kunder på både heltid såväl som deltid.
Vem trivs här?
För denna typ av uppdrag söker vi dig som har tidigare administrativ erfarenhet, kundkontakt och är en van användare av affärssystem. Ditt serviceinriktade sätt och din kommunikativa förmåga kommer att vara viktiga faktorer för att lyckas i denna roll och är du dessutom noggrann och har en lösningsfokuserad inställning tror vi att du kan vara helt rätt person.
För att trivas i denna roll hos oss tror vi att du är en prestigelös och flexibel person som uppskattar ett omväxlande arbete med många kontaktytor, där du får utmanas och möjlighet att utveckla dina administrativa färdigheter. För dig som är ute efter en utmaning där du får vidareutvecklas samt tillämpa din kompetens i olika organisationer och branscher så är detta en ypperlig möjlighet!
Som junior administratör behöver du ha goda kunskaper i Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system och program. Du är flytande i svenska i såväl tal som skrift och kan arbeta självständigt såväl som i grupp. Det är önskvärt om du har erfarenhet av orderhantering.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seVälkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-10-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Tornell (rekryteringsansvarig)31 725 45 34
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2475810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.