Kundeservicemedarbetare
Lyreco Sverige AB / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lyreco Sverige AB i Jönköping,
Borås,
Skara,
Lidköping,
Mariestad eller i
hela Sverige Vill du vara med och göra Lyrecos kundservice till en rolig och succéfull arbetsplats?
Drivs du av att ge supergod service till våra kunder, internt och externt?
I vår kundservice får du 8 kollegor och refererar direkt till vår Kundservicechef.
Vår vardag är hektisk men det är viktigt för oss att våra kunder upplever att vi löser deras utmaningar professionellt och att de får lite mer än de förväntar sig av vår service.
Din primära arbetsuppgift är att ge support till våra kunder, ta emot order, samt skapa mersälj - både över telefon och e-mail, men framöver är det också möjligt via andra kanaler. Utöver detta ingår också administrativa uppgifter som skall lösas för våra kunder.
Din roll är att:
• Ge våra kunder bästa möjliga service
• Registrera order som kommer in via e-mail, telefon och framtida kanaler
• Hantera returorder
• Svara på frågor om produkter, priser, fakturor, leveranser och annat som rör kundernas förhållande till oss samt deras order, igenom ovanstående kanaler.
• Aktivt vara en del i att göra kundservice till en rolig och god arbetsplats
Du har följande egenskaper:
• Empati för våra kunder och en vilja att hjälpa
• Goda engelskakunskaper i tal och skrift
• Förståelse för danska och norska
• Talar och skriver svenska
• Intresse för vår organisation och din roll i den
• Bra på att samarbeta
• Kan arbeta under vår nuvarande öppettid kl. 08:00-17:00
• Erfarenhet av kundservice i första linjen
• Stark teknisk förståelse
• Proaktiv och lösningsorienterad
• Erfarenhet av kundservice via chat en fördel
Du skall som person vara positiv, trevlig och flexibel och du får inte vara rädd för att ta snabba beslut inom givna ramar.
Vi erbjuder en ställning i ett öppet kontorslandskap där du förväntas arbeta professionellt tillsammans med kollegor med olika personligheter. Vår kundservice är placerad i Bankeryd.
Ansökningsfrist:
Samtal kommer ske löpande, så vänta inte med att sända din ansökan.
Anställningen är heltid, 40 timmar / vecka.
Du har följande egenskaper:
• Empati för våra kunder och en vilja att hjälpa
• Goda engelskakunskaper i tal och skrift
• Förståelse för danska och norska
• Talar och skriver svenska
• Intresse för vår organisation och din roll i den
• Bra på att samarbeta
• Kan arbeta under vår nuvarande öppettid kl. 08:00-17:00
• Erfarenhet av kundservice i första linjen
• Stark teknisk förståelse
• Proaktiv och lösningsorienterad
• Erfarenhet av kundservice via chat en fördel
Du skall som person vara positiv, trevlig och flexibel och du får inte vara rädd för att ta snabba beslut inom givna ramar.
Lyreco är en av Skandinaviens största leverantörer av produkter och lösningar för moderna arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av produkter för både stora och små, privata och offentliga företag och organisationer. Vårt mål är att göra arbetsdagen enklare genom att erbjuda hög servicenivå och ett stort urval av kvalitetsprodukter.
Lyreco Sverige är en del av Lyreco Skandinavien som idag består av 550 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Roskilde, Danmark, men vi har även lokala kontor i Sverige och Norge.
Vårt moderbolag, Lyreco Group, är ett familjeägt, franskt företag som finns i störstadelen av Europa samt Asien och Australien. Tack vare vår internationella närvaro har vi möjlighet att erbjuda global inköpskraft men med ett lokalt företags närhet.
Publiceringsdatum2018-02-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: Kundservice
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLyreco Sverige AB
AdressLyreco Sverige AB
Box 501
56428 BANKERYD
KontorsadressSjöåkravägen 27
Jobbnummer 3960948
Observera att sista ansökningsdag har passerat.