Kundcentermedarbetare sökes för rekrytering till Semper!
Professional Consulting / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Professional Consulting
Är du ordningssam och strukturerad? Är du duktig på att planera och prioritera? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom varuförsörjning eller logistik? Då har vi tjänsten för dig!
Semper är ett av Sveriges mest kända varumärken och är bland de marknadsledande företagen inom området barnmat och glutenfritt. Semper har kontor i både Sverige, Norge, Danmark och Finland och exporterar även till ett stort antal länder runt om i världen.
Nu söker vi för Sempers räkning en kundcentermedarbetare. Tjänsten ingår i avdelningen Kundcenter & Logistik och är placerad på huvudkontoret i Sundbyberg där de sitter i nyrenoverade lokaler.
Avdelningen utmärks av en mycket god atmosfär med en platt organisation med möjlighet att fatta egna beslut.
Tjänsten som kundcentermedarbetare innebär att du har en mycket viktig roll gentemot Sempers kunder. Du ansvarar för att säkerställa att inkomna kundorder levereras i rätt kvantitet, kvalitet, i rätt tid och till rätt plats i enlighet med de överenskommelser som finns.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Tillsammans med övriga medarbetare inom Kundcenter, administrera kundorder för den nordiska marknaden samt export.
• Dagliga kontakter med svenska och internationella kunder, lager, produktionsanläggningar, speditörer, distributörer och myndigheter.
• Säkerställa och övervaka att den fysiska leveransen från Sempers lager når kunderna enligt plan.
• Upprätthålla aktuella rutiner för administration inom avdelningen.
• Administrera/uppdatera kund- och artikelregister i affärssystemet SAP
Omfattning:
Vi på Professional Consulting ansvarar för rekryteringen av tjänsten.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare, och beräknas starta så fort vi hittat rätt person. Kontorstider tillämpas.
Arbetslivserfarenhet:
Du har minst 2 - 3 års erfarenhet av arbete inom varuförsörjning, inköp eller logistik. Du bör även ha erfarenhet av att arbeta i team samt ha en god administrativ förmåga.
Publiceringsdatum2014-02-12UtbildningsbakgrundVi söker dig som har en akademisk examen som civilekonom/-ingenjör eller motsvarande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Vidare har du god PC-vana samt erfarenhet av Officepaketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Dina personliga egenskaperSom person är du duktig på att säkerställa att utsatta deadlines hålls och du klarar själv av att planera din tid och göra rätt prioriteringar. Du är engagerad, drivande och tycker om utmaningar samt ett högt tempo. Vidare har du god administrativ förmåga och är prestigelös. Låter det här som något för dig? Ansök då idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på
www.professionalconsulting.se redan idag!
Arbetstider och omfattningHELTID
ErsättningFast lön enligt avtal
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagProfessional Consulting
AdressProfessional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm
Jobbnummer 1777331
Observera att sista ansökningsdag har passerat.