Kundcentermedarbetare sökes för rekrytering till Semper!

Professional Consulting / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Professional Consulting

Är du ordningssam och strukturerad? Är du duktig på att planera och prioritera? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom varuförsörjning eller logistik? Då har vi tjänsten för dig!
Semper är ett av Sveriges mest kända varumärken och är bland de marknadsledande företagen inom området barnmat och glutenfritt. Semper har kontor i både Sverige, Norge, Danmark och Finland och exporterar även till ett stort antal länder runt om i världen.

Nu söker vi för Sempers räkning en kundcentermedarbetare. Tjänsten ingår i avdelningen Kundcenter & Logistik och är placerad på huvudkontoret i Sundbyberg där de sitter i nyrenoverade lokaler.

Avdelningen utmärks av en mycket god atmosfär med en platt organisation med möjlighet att fatta egna beslut.

Tjänsten som kundcentermedarbetare innebär att du har en mycket viktig roll gentemot Sempers kunder. Du ansvarar för att säkerställa att inkomna kundorder levereras i rätt kvantitet, kvalitet, i rätt tid och till rätt plats i enlighet med de överenskommelser som finns.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Tillsammans med övriga medarbetare inom Kundcenter, administrera kundorder för den nordiska marknaden samt export.
• Dagliga kontakter med svenska och internationella kunder, lager, produktionsanläggningar, speditörer, distributörer och myndigheter.
• Säkerställa och övervaka att den fysiska leveransen från Sempers lager når kunderna enligt plan.
• Upprätthålla aktuella rutiner för administration inom avdelningen.
• Administrera/uppdatera kund- och artikelregister i affärssystemet SAP

Omfattning:
Vi på Professional Consulting ansvarar för rekryteringen av tjänsten.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare, och beräknas starta så fort vi hittat rätt person. Kontorstider tillämpas.

Arbetslivserfarenhet:
Du har minst 2 - 3 års erfarenhet av arbete inom varuförsörjning, inköp eller logistik. Du bör även ha erfarenhet av att arbeta i team samt ha en god administrativ förmåga.

Publiceringsdatum
2014-02-12

Utbildningsbakgrund
Vi söker dig som har en akademisk examen som civilekonom/-ingenjör eller motsvarande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Vidare har du god PC-vana samt erfarenhet av Officepaketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.

Dina personliga egenskaper
Som person är du duktig på att säkerställa att utsatta deadlines hålls och du klarar själv av att planera din tid och göra rätt prioriteringar. Du är engagerad, drivande och tycker om utmaningar samt ett högt tempo. Vidare har du god administrativ förmåga och är prestigelös. Låter det här som något för dig? Ansök då idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1777331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: