Kundcenterhandläggare till FM-support

Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd / Butikssäljarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd i Gävle, Sandviken, Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall eller i hela Sverige

Ledning- och verksamhetsstöd innefattar större delen av Region Gävleborgs administrativa resurser och serviceverksamhet. Här finns kvalificerat stöd inom områdena fastighet, lokaler, ekonomi, inköp, HR, utveckling, IT, miljö och säkerhet samt övrig serviceverksamhet. Lednings- och verksamhetsstöds uppdrag bestäms till stor del via överenskommelser med regionstab och divisioner. Vårt uppdrag är att leverera tjänster med rätt innehåll, kvalité och omfattning till Region Gävleborgs samtliga verksamheter.

Vårt fokus är alltid på kunden och våra värderingar bygger på respekt & ödmjukhet, öppenhet & ärlighet och professionalism & ansvar.

Region Gävleborg står nu inför stora förändringar bland annat i samband med ombyggnationerna av såväl Gävle sjukhus som Hudiksvalls sjukhus.

För att kunna leverera tjänster med ännu bättre kvalitet och effektivitet till våra medarbetare, kunder och övriga intressenter samt skapa möjligheter för ett utökat utbud vill vi nu utveckla vår supportverksamhet och söker dig med erfarenhet från supportverksamhet och/eller kundtjänst.

Vi söker därför två medarbetare som vill vara med och bidra till fortsatt utveckling av Region Gävleborgs kundcenter - FM-support. Tjänsterna avser tillsvidareanställning.

Kundcentret kommer att fungera som en kanal in för Region Gävleborg, där operativa och administrativa frågor länkas samman. Vårt team består idag av sex medarbetare och behöver nu växa.


Publiceringsdatum
2018-02-22

Arbetsuppgifter
Som "kundcenterhandläggare" hanterar du dagliga kontakter med regionens medarbetare, olika kunder och intressenter, där du fungerar som en länk till den operativa verksamheten.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att styra och planera det mesta som rör supportverksamhet så som fastighetsärenden, bud och transporter med mera. I arbetsuppgifterna ingår även att ta emot olika typer av beställningar och administrera dessa. Prioritering av kunduppdrag och hantering av avvikelser ingår också i uppdraget.
Förutom personliga möten med regionens intressenter sker kommunikationen i ett antal olika kanaler exempelvis telefoni, mail och web chat.



Kvalifikationer
Tjänsten som "kundcenterhandläggare" innebär många kundkontakter där kunden är i fokus. Vi söker därför dig som är serviceinriktad och har en god planeringsförmåga. Arbetet kommer ställa krav på att du kan arbeta självständigt men även att du fungerar bra i grupp. För att kunna möta de spännande utmaningar som tjänsten ställer är det en förutsättning att du har ett flexibelt tankesätt, en positiv inställning till problemlösning och att du är stresstålig.

Vi söker dig som har någon form av erfarenhet från supportverksamhet och/eller kundtjänst. Erfarenhet av att arbeta administrativt och vana av eget kundansvar är ett krav. Tjänsten kräver att du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift.
Då tjänsten även kräver delaktighet i utveckling och framtagandet av nya, effektiviserande och servicehöjande IT-relaterade systemlösningar ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av den typen av projekt.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Urval kommer att ske löpande.


ÖVRIGT
Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet.

Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region.

Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro.

Med cirka 6 650 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss!
• ----------------------------------------------------------
Region Gävleborg använder sig av e-rekrytering.
Uppgifterna sparas enligt personuppgiftslagen (PUL) och du behöver inte fylla i dem igen om du ska söka ett jobb hos oss vid ett senare tillfälle. Däremot kan du enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill.

Alla dina ansökningar sparas under din egen inloggning på www.offentligajobb.se där du även når ditt CV. Givetvis är det bara behörig personal som kan komma åt dina uppgifter.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-18
Ange följande referens när du ansöker: RS 2018/366
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sami Engstrand, Enhetschef sami.engstrand@regiongavleborg.se 026-15 51 71

Företag
Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd

Adress
Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd
Rektorsgatan 1
80188 Gävle

Kontorsadress
Gävle sjukhus, ing 12 80187 Gävle

Jobbnummer
3980771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Gävleborg, Förvaltningen Lednings- och verksamhetsstöd: