Kundcenteradministratör till ett längre uppdrag
Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Sundsvall
2021-01-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundcenteradministratör till ett längre uppdrag" (publicerad 2021-02-09) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Kramfors,
Sollefteå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-01-22Om tjänstenNu söker vi en nyckelspelare för ett spännande kundcenteruppdrag hos vår kund Mitthem. Du blir anställd som konsult åt Arena Personal men arbetar heltid ute hos kund.
Mitthem är Sundsvalls största hyresvärd med cirka 5 800 lägenheter. Bolaget ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Mitthem befinner sig sedan några år tillbaka i en expansiv fas med både nyproduktion och omfattande underhåll. De har ca 50 anställda där hälften är kvinnor och hälften är män.
Bostaden är en viktig del i människors liv och med Mitthems vision förmedlar de både trygghet, glädje och att de tillsammans med sina hyresgäster skapar ett hem att trivas i.
I detta uppdrag erbjuds du varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice och internt administrativt stöd. Vi möter våra kunder främst via telefon, mejl, chatt och reception. Svara på frågor, informera, hantera felanmälningar och skapa utskick till kund både via digitala kanaler och papper. I arbetet kommer du att möta många olika typer av frågeställningar som du antingen kommer kunna besvara direkt, eller som är mer komplexa. Detta kräver att du har en god lösningsförmåga, hög servicenivå och förmågan att fatta egna beslut. Du kommer att arbeta i ett mindre sammansvetsat team som är mån om att effektivisera och utveckla arbetet mer digitalt, där vi vill att du är med och bidrar till den fortsatta digitala utvecklingen som vi brinner för och är stolta över.
Uppdrag kommer att starta så snart som möjligt och beräknas pågå fram till augusti 2022, med möjlighet till förlängning. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån. Arbetstiderna är vardagar och dagtid.
ProfilFör att kvalificera för denna tjänst behövs minst 1 års arbetslivserfarenheter inom kundservice, växel eller liknande.
För att trivas i denna roll har du energi och en positiv inställning till att driva arbetet framåt. Du känner dig trygg i kundservicerollen och tycker det är roligt att ge service utöver det vanliga till både våra interna och externa kunder. Du behöver känna dig bekväm med att använda de digitala verktygen och se nya möjligheter. Mycket god svenska i tal och skrift och god engelska i tal och skrift är ett krav.
Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.
Så ansöker duVi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - skicka därför in din ansökan redan idag. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström,
maria.fjellstrom@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7564".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
http://www.arenapersonal.com Jobbnummer 5537698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.