Kundcenter

Mobilizera Direkt Malmö / Administratörsjobb / Malmö
2012-08-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundcenter" (publicerad 2012-08-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mobilizera Direkt Malmö i Malmö

Mobilizera Direkt är en del av Mobilizera Koncernen.
Mobilizera har idag 45 butiker i Sverige och växer snabbt. Konceptet som är väl beprövat erbjuder kunderna skräddarsydda lösningar inom mobiltelefoni, hemtelefoni och bredband. Moblizera Direkt är koncernens kundcenter med fokus på att ge kunderna den bästa servicen samt att stödja sälj kanalerna med backoffice funktioner, dessutom ansvarar Mobilizera Direkt för retention inom koncernen.

Vi söker en kundservice agent till kundcenter för Mobilizera som öppnar den 1 september.

Vad?
Som kundservice agent kommer ditt fokus vara att göra det bästa för att ge våra kunder en bra upplevelse vid kontakt med oss.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av
• besvara kunders frågor per telefon (både inkommande och utgående samtal)/mail eller chatt.
• Hjälpa till att lösa olika typer av ärende/frågor som inkommer från kunder/partners/andra interna avdelningar.
• Administrera avtal och order som inkommer från kund samt olika säljavdelningar.
• Kvalitetssäkra avtal och rutiner så det vi leverera sker med en hög servicenivå.

Vem är du?

Vi ser att du som söker är en person som
• Har bra förståelse för andra människor och är bra på att skapa relationer.
• Har stort tålamod för att lyssna och kan bemöta alla kunder med en positiv attityd och ett ödmjukt sätt.
• Du är ansvarstagande och tänker lösningar.
• Gillar högt tempo och en bransch där det händer mycket.

Vi erbjuder dig att börja i ett nytt team där du får vara delaktig från början.
Att dagligen hjälpa kunder till er bra upplevelse och lösa deras problem. Du kommer jobba med ett glatt gäng som kommer ha kul tillsammans.

Att arbeta med daglig uppföljning och personliga samt team mål är något som du skall uppskatta för att trivas hos oss.

Erfarenhet av support eller serviceroller i liknande bransch är meriterande. Likaså om du har ett intresse av teknik och tycker det är kul med nya saker.

Är du den vi söker?
Maila in din ansökan till direkt@mobilizera.se och skriv "Kundcenter" i ämnesraden.
Har du frågor runt tjänsten ring Lina Labé 0703-150134.

Sista ansökningsdag är 20 augusti 2012.
Tillträde september månad
Arbetsplats är väster i Malmö.
Tjänsten avser Heltid

Publiceringsdatum
2012-08-07

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-20
Ange följande referens när du ansöker: Kundcenter
Ansökan kan skickas till e-postadress: direkt@mobilizera.se

Kontakt
Lina Labé, Supportcenterchef, 0703150134, lina.labe@mobilizera.se

Företag
Mobilizera Direkt Malmö

Adress
Mobilizera Direkt Malmö
S:T Johannesgatan 2, vån 4
21146 MALMÖ

Kontorsadress
S:T Johannesgatan 2, vån 4
MALMÖ

Jobbnummer
1307612

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mobilizera Direkt Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mobilizera Direkt Malmö: