Kundansvarig till vårt kontor i Örebro - Lystra Personlig Assistans AB - Butikssäljarjobb i Örebro
Kundansvarig till vårt kontor i Örebro
Lystra Personlig Assistans AB / Butikssäljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora
Visa alla jobb hos Lystra Personlig Assistans AB i Örebro

Lystra personlig assistans bygger på erfarenhet, kunskap, medvetenhet och trygghet.

Genom att handplocka personal och samarbetspartners med unik kompetens skapar Lystra den trygghet som ger förutsättningar för en kvalitativ personlig assistans. Vi vet att personalen är vår största och viktigaste resurs och att det är vår uppgift som arbetsgivare att ge alla rätt förutsättningar för att utföra sitt arbete. Lystra personlig assistans skapar kvalitet genom tillit och trygghet för kund och personal. Den tilliten och tryggheten skapar vi genom att respektera varandra och varandras värderingar.

För alla har rätt att leva, inte bara överleva.

Lystra personlig assistans är verksamma i hela landet och vi söker nu ytterligare en Kundansvarig till vårt kontor i Örebro! Vårt kontor ligger centralt placerat i Örebro och du kommer att arbeta tillsammans med ett 15-tal kollegor i olika roller.

Du som har hög arbetsmoral, ansvarskänsla samt en vilja och ett intresse att utvecklas i arbetet vill inte missa den här chansen!

Du gillar att vara spindeln i nätet, jobbar strukturerat, sätter kundens behov i fokus och drivs av vetskapen att din insats gör skillnad.

Arbetsuppgifter: I din roll som Kundansvarig så kommer du att ha ett helhetsansvar för kunder och assistenter. Detta innebär bland annat uppföljning av budget, rekrytering av personliga assistenter, upprätta och kvalitetssäkra genomförandeplaner och skyddsronder. Du har daglig kontakt med myndigheter, kunder, assistenter och anhöriga vilket sker både vi mail, telefon och hembesök. I arbetet ingår tjänsteresor som ibland innebär övernattning på annan ort.

Personliga egenskaper: För denna tjänst ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter i roller med arbetsledning, kundansvar inom service samt branschkunskap. Det är viktigt att du tycker att det är utmanande och roligt att ingen dag är den andra lik och att du är lösningsfokuserad. Observera att det för denna tjänst är ett krav att du talar Arabiska obehindrat.

Vidare så ser du det som en självklarhet att alltid arbeta utifrån att ge bästa service.

Typ av tjänst: Fast anställning, vi tillämpar 6 månaderna provanställning. (Vi har Kollektivavtal)

Omfattning: 100%

Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdag, så vänta ej med att söka!

Arbetstid: 08:00-17:00, måndag-fredag

Övrigt: Det är krav för denna tjänst att du har B-körkort samt att du talar Arabiska obehindrat.

Vid rekrytering kommer utdrag ur belastningsregistret att inhämtas.

Vid eventuella frågor angående denna tjänst går det bra att kontakta;

Personal- och Kontorsansvarig Linnéa Smedberg via mail: linnea.smedberg@lystraassistans.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Fast anställning med 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2021-01-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lystra Personlig Assistans AB

Jobbnummer
5528751

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lystra Personlig Assistans AB: