Kundansvarig till Tre's Sociala Medier

Hi3G Access AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm, Täby, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Nu söker vi en ny kollega till Sociala Medier som förstår vad service i världsklass innebär. Vår kundservice är uppdelad i olika avdelningar och som kundansvarig hos Sociala Medier arbetar du för att hjälpa våra privatkunder via chatt, Facebook, Twitter och mejl. Vi hjälper även företagskunder även med chatt.

Om rollen
Sociala Medier består av 13 härliga och vassa individer som hanterar cirka 350 mejl, 500 chattar och ett 60-tal interaktioner på Facebook och Twitter varje dag. Vi är tillgängliga 8-19 under olika schemarullar, beroende på kanal samt att man ca var 5:e vecka arbetar lördag. Vi arbetar även med företagskunder. Vi följer samtliga ärenden ända in i mål och säkerställer såväl lösning som kundnöjdhet.

Att vara del av detta team är att leva värderingarna med glädje och dagligen sprida glädje till våra kunder och samtliga kollegor. Frihet under ansvar och proaktivitet är två saker som präglar vardagen till 100% i teamet.

Du kan se framemot

• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt GreatPlace to Work 2022
• En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön
• Kontinuerlig utbildning och utveckling
• En företagskultur vi är mycket stolta över
• Ett fantastiskt kontor med gym och härliga kollegor

Mer om dig
Vi tror att du har ett genuint intresse av den skriftliga kommunikationen och vet hur man sköter sina kundkontakter på ett personligt, positivt, proaktivt och engagerande sätt. Du har förmodligen arbetat med service i någon form tidigare. Du kan såklart arbeta självständigt och kan både svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift.

Vi tror att du har ett finfint engagemang, är nyfiken och alltid gör ditt bästa för att alltid hjälpa människor. Servicetänket finns i ditt dna och det kommer liksom helt naturligt för dig. Vi tror att du är en riktig buddy som gillar att lösa problem och kan motivera dig själv framåt.

Innan du klickar på ansök, några sista medskick:

• Du behöver vara över 18 år och kunna svenska och engelska.
• Tjänsten är på heltid med start omgående
• Vi arbetar från vårt kontor vid Globen, Stockholm
• I den här rekryteringen gör vi en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen.

Ansökan
Låter det här som något för dig? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Observera att vi endast tar emot ansökningar via annonsen (ej per mail).

Välkommen till Tre!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-08-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hi3G Access AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)

Arbetsplats
Tre

Jobbnummer
6907879

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: