kundansvarig till randstad risesmart i stockholm

Randstad AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu förstärker vi säljorganisationen med ytterligare en säljdriven kollega, hos oss kallar vi det Business Partner! Känner du glädje och ett stort engagemang när du får etablera nya affärskontakter, nätverka och skapa framgångsrika kundmöten? Har du ett nätverk inom HR och erfarenhet av att få arbeta strategiskt med beslutsfattare hos kund för att bygga långsiktiga relationer? Då är vi nyfikna på dig! Häng med på vår tillväxtresa. Hos oss får du möjlighet att erbjuda tjänster som gör skillnad för individ, grupp och organisation. Vårt mål är att ge dig din bästa tid i karriären!

huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
I rollen som Business Partner hos oss arbetar du med att utveckla Randstad RiseSmarts affär i jakten på att bli marknadsledande. Fokus för denna roll är inledningsvis att arbeta mot nya kunder med ett mindset att skapa och utveckla relationer på lång sikt.

Du samarbetar i nära dialog och bedriver tjänsteförsäljning inom omställning, karriär-, team- och ledarskapsutveckling. Som Business Partner är du en konsultativ stöttepelare för både våra kunder och våra interna medarbetare och bidrar med kunskap om såväl vårt tjänsteerbjudande som kund - allt för att leverera lösningar i världsklass!

Det är också du som skapar grunden och förutsättningarna för ett framgångsrikt försäljningsarbete genom att identifiera prospekts, ständigt bearbeta marknaden och utveckla kundplaner med tillhörande aktiviteter. Du tar ständigt initiativ till nya kundrelationer och förvaltar befintliga för att skapa möjligheter till merförsäljning. Kort och gott blir du en efterlängtad nyckelspelare i vårt säljteam och i organisationen!

kunskaper/erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har akademisk examen och erfarenhet av tjänsteförsäljning med goda resultat.

• Det är dessutom starkt meriterande om du har tidigare praktisk erfarenhet av utvecklings- och omställningsarbete inom personalområdet.

• Vi ser att du har en hög digital mognad då mycket arbete i rollen sker digitalt i form av marknadsaktiviteter, möten, administration m.m

Personliga egenskaper vi värdesätter är förmåga att skapa förtroende, ett konsultativt och affärsmässigt förhållningssätt till kunder, medarbetare och uppgifter. Vidare är du resultatorienterad, driven, målinriktad och älskar känslan av nöjda kunder. Dessutom klarar du av balansen mellan att både kunna röra dig ledigt på ledningsgruppsnivå i större organisationer och samtidigt vara nyfiken inför mindre företags behov.

vad får du som medarbetare hos RiseSmart?
Vårt ansvar som arbetsgivare blir att stötta och uppmuntra dig under perioder av högtryck och att sporra och utmana dig när det finns mindre att göra, liksom att se till att din kompetensutveckling och utveckling går hand i hand med de förväntningar som finns på dig som Business Partner.

Detta gör vi genom en strukturerad inlärningsperiod, gedigen onboarding i världsklass, löpande teamarbete och inte minst koncernövergripande samarbete med kompetenta kollegor inom försäljning. Vi erbjuder också våra kollegor möjligheten att söka avlönade internationella volontärtjänster genom vårt samarbete med VSO. Vi har dessutom härlig gemenskap, globala muskler och trevliga förmåner.

placering och omfattning
Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Du kommer att utgå från Randstads kontor i Solna men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta på distans. Resor i tjänsten förekommer.

information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersoner
Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-01-31. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.

För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Parisa Schönqvist, Head of Sales via: parisa.schönqvist@randstadrisesmart.se

Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718), http://www.randstad.se

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Andreas Berglund
andreas.x.berglund@randstad.se

Jobbnummer
8345264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: