Kundansvarig till Orange Omsorg AB

Ultra Assistent AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ultra Assistent AB i Göteborg

Publiceringsdatum
2017-01-02

Om tjänsten
Ultraassistent söker en kundansvarig till kontoret i Göteborg. Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi som sitter i Göteborg är ett glatt gäng och vi sitter i fina och ljusa lokaler i Lillabommen.

Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig har du daglig kontakt med kunder och assistenter. Du ansvarar för tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan kund, assistent och arbetsledare. Du ser till att det dagliga arbetet fungerar hos kunden i samråd med arbetsledaren i gruppen. Vidare administrerar du ärenden i vårt tidrapporteringssystem Aiai, skickar in räkningar, kontaktar myndigheter och rapporterar till ekonomiavdelningen. Du arbetar med LSS, socialdokumentation och personalfrågor.
Tjänsten innefattar även en del kundbesök.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!

• Erfarenhet av tidrapporteringssystemet Aiai är meriterande.
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda språkkunskaper i svenska pga kundkontakter
• Körkort är ett krav.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!

Vi på Ultraassistent tillämpar individuell lönesättning. Vi som sitter i Göteborg är ett glatt gäng och vi sitter i fina och ljusa lokaler i Lillabommen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-01

Företag
Ultra Assistent AB

Adress
Ultra Assistent AB
Hundraårsgatan 24
41510 Göteborg

Kontorsadress
Regus Lilla Bommen 6

Jobbnummer
3241277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ultra Assistent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ultra Assistent AB: