Kundansvarig till innovativt företag
JP Infonet AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JP Infonet AB i Göteborg,
Helsingborg,
Karlstad,
Stockholm eller i
hela Sverige JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, i Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda och vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Vi växer och vi vill fortsätta att finnas så nära våra kunder som möjligt. Därför behöver vi bli fler som ser till att våra kunder får bästa service och utbildning i våra tjänster.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper. I gruppen arbetar vi nära varandra och våra kunder för att leverera bästa service i en stimulerande arbetsmiljö.
Rollen är baserad i Göteborg men knuten till vårt kontor i Helsingborg där du kommer att vara någon dag per vecka.
Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda och service management. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo
Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.
Publiceringsdatum2021-10-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-31
FöretagJP Infonet AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare JP Infonet AB (org.nr 556589-0521),
http://www.jpinfonet.se 411 37 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
jenny.rollgard@jpinfonet.se Jobbnummer 6045601
Observera att sista ansökningsdag har passerat.