Kundansvarig till ICA Banken i Borås
Randstad AB / Kundservicejobb / Borås
2022-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig till ICA Banken i Borås" (publicerad 2022-12-23) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-12-22Dina arbetsuppgifterICA Bankens kundservice växer och vi söker nu drivna kundansvariga till deras avdelning Sales & Customer Service. Trivs du med försäljning, kundrelationer och att ge god service? Gillar du vardagsekonomi? Är du kommunikativ och utvecklar effektiva lösningar? Då har vi tjänsten för dig!
Som kundansvarig är du bankens ansikte utåt och kundens första kontakt över telefon och våra digitala kanaler. I mötet erbjuder du en personlig kundupplevelse i världsklass gällande bankfrågor, bankens produkter, digitala tjänster och andra lösningar mot privatpersoner. I ditt uppdrag ingår att bredda kundernas engagemang på ICA Banken med syfte att bidra till långsiktiga relationer, nöjda kunder och stärka kundernas lojalitet till ICA. Vidare arbetar ICA Banken aktivt med digitalisering och innovation som du kommer att vara en viktig del av. Arbetstiden är varierad och enligt ICA Bankens öppettider vardagar kl. 08.00-20.00 och helgdag kl. 10.00-16.00.
Vi tror att du tidigare arbetat i en liknande roll som kundrådgivare, försäkringsrådgivare, handläggare, pensionsrådgivare, butikssäljare, säljassistent, kundansvarig, innesäljare eller likvärdigt. Vidare har du en gymnasieutbildning med godkänt resultat och det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Som person är du driven, kommunikativ och har ett intresse för försäljning. Vi ser att du är engagerad, ansvarstagande och har högt självledarskap. Du trivs med att arbeta i team och du gillar att driva både din egen samt teamets utveckling mot uppsatta affärsmål. För att axla rollen tror vi att du har ett intresse för vardagsekonomi, försäljning, god datorvana och är flytande i tal som skrift i både svenska och engelska.
I denna rekrytering samarbetar ICA Banken med Randstad. Tjänsten är på heltid och du blir anställd av ICA Banken.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt dock senast 2023-01-31. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
För mer information gällande tjänsten kontakta ansvarig Konsultchef Maria Samuelsson på
maria.samuelsson@randstad.se eller Åsa Lindwall på
asa.lindwall@randstad.se.
Välkommen med din ansökan.
Ansvarsområden
Kundens första kontakt över telefon och våra digitala kanaler.
Bankfrågor.
Erbjuda bankens produkter.
Bistå med digitala tjänster och andra lösningar mot privatpersoner.
KvalifikationerGod datavana.
Gymnasieutbildning med godkänt resultat.
Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Flytande i tal som skrift i både svenska och engelska.
Om företagetICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.
ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar bakgrundskontroll och drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201420756".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Maria Samuelsson
maria.samuelsson@randstad.se Jobbnummer 7285039
Observera att sista ansökningsdag har passerat.