Kundansvarig till Helsingborgshem

Dreamwork Scandinavia AB / Fastighetsskötarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Kort om tjänsten

Vår kund behöver utöka teamet i ett av sina segment med en driven och lyhörd kundansvarig. Som kundansvarig har du en bred tjänst med huvudmål att bidra till en positiv upplevelse för samtliga boende i området samt att skapa, utveckla och bibehålla en attraktiv stadsdel. Tjänsten är ett vikariat på ca ett år med start i februari 2016.

Mer om tjänsten

Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med fastighetsskötare, reparatörer och andra kundansvariga för att tillsammans utveckla och underhålla området. Kundansvarig spenderar en hel del av sin tid ute i lägenhetsområdet i syfte att fånga upp synpunkter och förbättringsområden. Övrig tid spenderas inne på kontoret där du har telefonkontakt med hyresgästerna samt en del övriga administrativa arbetsuppgifter.

Exempel på ansvarsområden:
• Hyresgästkommunikation
• Hantera störningsärenden
• Diffusa inomhusproblem i samarbete med reparatör
• Inre underhållsbeställningar och tillvalsbeställningar
• Andrahandsuthyrning
• Delaktig i byggmöten
• Fakturahantering
• Bidra till social trivsel, i form av exempelvis aktiviteter.

Publiceringsdatum
2015-11-17

Profil
För att trivas i rollen som kundansvarig krävs att du har en god social kompetens och att du är empatisk och lyhörd i mötet med människor. Du är vidare kommunikativ och har förmågan att med ett högt kundfokus skapa trygghet och tillit. Det är viktigt för dig att åta dig samtliga arbetsuppgifter med ett stort engagemang och du ser varje problem som en möjlighet att utvecklas. Då ditt arbetsområde är brett är det av vikt att du är driven och självgående och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Det är vidare viktigt att du har en god samarbetsförmåga och en prestigelös inställning som grundar sig i din fokus att agera för områdets bästa.

Krav för tjänsten:
• Körkort och bil
• Ett par års arbetslivserfarenhet inom serviceområdet
• Fullgod svenska och goda kunskaper i engelska. Övriga språk är meriterande såsom arabiska och serbokroatiska.
• Du har en akademisk utbildning inom Service Management, fastighetsföretagande eller motsvarande.
• God datorvana och gärna systemerfarenhet av någon form

Arbetstider för tjänsten är dagtid.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Anna Karlsson 042- 17 66 05.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3027
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Karlsson 042-176605

Företag
Dreamwork Scandinavia AB

Adress
Dreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1, Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2532667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork Scandinavia AB: