Kundansvarig till Helsingborgshem
Dreamwork Scandinavia AB / Fastighetsskötarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Vår kund behöver utöka teamet i ett av sina segment med en driven och lyhörd kundansvarig. Som kundansvarig har du en bred tjänst med huvudmål att bidra till en positiv upplevelse för samtliga boende i området samt att skapa, utveckla och bibehålla en attraktiv stadsdel. Tjänsten är ett vikariat på ca ett år med start i februari 2016.
Mer om tjänsten
Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med fastighetsskötare, reparatörer och andra kundansvariga för att tillsammans utveckla och underhålla området. Kundansvarig spenderar en hel del av sin tid ute i lägenhetsområdet i syfte att fånga upp synpunkter och förbättringsområden. Övrig tid spenderas inne på kontoret där du har telefonkontakt med hyresgästerna samt en del övriga administrativa arbetsuppgifter.
Exempel på ansvarsområden:
• Hyresgästkommunikation
• Hantera störningsärenden
• Diffusa inomhusproblem i samarbete med reparatör
• Inre underhållsbeställningar och tillvalsbeställningar
• Andrahandsuthyrning
• Delaktig i byggmöten
• Fakturahantering
• Bidra till social trivsel, i form av exempelvis aktiviteter.
Publiceringsdatum2015-11-17ProfilFör att trivas i rollen som kundansvarig krävs att du har en god social kompetens och att du är empatisk och lyhörd i mötet med människor. Du är vidare kommunikativ och har förmågan att med ett högt kundfokus skapa trygghet och tillit. Det är viktigt för dig att åta dig samtliga arbetsuppgifter med ett stort engagemang och du ser varje problem som en möjlighet att utvecklas. Då ditt arbetsområde är brett är det av vikt att du är driven och självgående och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Det är vidare viktigt att du har en god samarbetsförmåga och en prestigelös inställning som grundar sig i din fokus att agera för områdets bästa.
Krav för tjänsten:
• Körkort och bil
• Ett par års arbetslivserfarenhet inom serviceområdet
• Fullgod svenska och goda kunskaper i engelska. Övriga språk är meriterande såsom arabiska och serbokroatiska.
• Du har en akademisk utbildning inom Service Management, fastighetsföretagande eller motsvarande.
• God datorvana och gärna systemerfarenhet av någon form
Arbetstider för tjänsten är dagtid.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida
www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Anna Karlsson 042- 17 66 05.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3027
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Karlsson 042-176605
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1, Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2532667
Observera att sista ansökningsdag har passerat.