Kundansvarig till Ghost Competence Skellefteå
Ghost Competence AB / Säljarjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Luleå eller i
hela Sverige Ghost Competence växer och behöver nu anställa ännu en till kundansvarig till Skellefteå. Vi brukar säga att en kundansvarig bygger sitt eget företag inom Ghost Competence. Du letar själv upp potentiella kunder, skapar kontakter och säljer in personaluthyrning och rekrytering genom personliga möten. Du blir kundansvarig genom hela samarbetet och ser till att kunden växer hos oss.
Vårt mål är att bli en ledande aktör på tjänstemannasidan inom bemanning- och rekryteringsbranschen. Vi verkar för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland. Vi samarbetar med både små och stora företag inom alla olika branscher. Ta chansen att bli en del av vårt team!
Vi arbetar mot gemensamma mål, fortsatt utveckling och en tillväxt i region Norrland.
Information om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill ta nästa steg. Då är detta din chans! I rollen som kundansvarig kommer du att ansvara för redan befintliga kunder samt nykundsbearbetning. Du kommer att vara en viktig del i att fortsätta bygga ett starkt kontaktnät bland kunder i Skellefteå med omnejd. Vi söker dig som är en tävlingsmänniska och vill få saker att hända.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundansvarig kommer du att ansvara för att:
• Söka upp och kontakta nya intressanta företag i regionen
• Fortsätta utveckla befintliga kunder, merförsäljning
• Skapa goda och långvariga kundrelationer genom att alltid ge bästa möjliga service
• Utveckla samarbeten med kollegor inom vår sälj- och rekryteringsorganisation
• Ansvara för att nå dina egna och kontorets nyckeltal och budget
Vi söker dig som
Som har ett brinnande intresse för affärer och försäljning. Du är en tävlingsmänniska och har en vilja att prestera och samtidigt ha roligt på jobbet.
Du kommer ha ett helhetsansvar över din egen kundstock, för att lyckas med det krävs noggrannhet och struktur. Eftersom arbetsuppgifterna är varierande och arbetstempot kan vara högt är det även viktigt att du är flexibel och att du kan prioritera mellan olika uppgifter. Vidare är du prestigelös och har inga problem med att "hugga i" där det behövs.
Att du är ambitiös och vill bidra till Skellefteåkontorets expansion ser vi som en självklarhet!
Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet som säljare är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort är ett krav
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
ORT: Skellefteå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 4/6 2017
KONTAKT: Marlene Lundberg
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
marlene@ghostcompetence.se Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på
www.ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-05-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-04
Ange följande referens när du ansöker: 221
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlene Lundberg
marlene@ghostcompetence.seFöretagGhost Competence AB
AdressGhost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå
KontorsadressTrädgårdsgatan 8
Jobbnummer 3495477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.