Kundansvarig till Framtiden AB
Framtiden AB / Säljarjobb / Stockholm
2016-05-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig till Framtiden AB" (publicerad 2016-05-25) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du vara en del av ett snabbväxande företag? Nu söker vi ytterligare kundansvariga till vårt Stockholmskontor.
Här kan du ser en film om oss:
http://bit.ly/1LDgMcbPubliceringsdatum2016-05-07ArbetsuppgifterNu är det dags att förstärka vårt framgångsrika säljteam i Stockholm.
Som Kundansvarig på Framtiden består rollen av:
• Säljmöten
• Mötesbokning
• Prospektering, söka upp nya intressanta företag och kontaktpersoner
• Bygga starka och långsiktiga relationer med små, medelstora och stora företag samt skapa framgångsrika samarbeten med befintliga kunder och merförsäljning
• Fokus på egen budget, aktivitetsbaserade mål och försäljningsresultat
Du har med andra ord självständigt ansvar för hela säljprocessen, allt från prospektering till avslut ute hos kund. Du kommer växa in i en konsultativ roll präglad av förtroende och expertis gällande personallösningar. Du kommer jobba nära våra personalansvariga som tillsätter tjänsterna. .
Här berättar Jonas och Peter om hur en kundansvarigs vardag ser ut hos oss och varför de trivs i sina roller
http://www.framtiden.com/jobba-hos-ossProfilDu känner igen dig i följande påståenden:
• Vill vara en del av ett härligt gäng
• Har ett intresse för affärer samt en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an.
• Du har en positiv grundsyn och är beredd att gå den extra milen.
• Du trivs med ansvar över beslut och du gillar att ta egna initiativ och vara drivande.
• Du är kommunikativ, en god lyssnare med en vilja att förstå och hjälpa dina kunder.
• Du är en social lagspelare som lyckas kombinera hög aktivitetsnivå med att ha roligt tillsammans med dina kollegor.
• Du är en person som är van att prestera under hög press, genom idrott eller tidigare yrkeserfarenhet.
Skallkrav:
• Ett stort intresse för försäljning och att bygga långsiktiga affärsrelationer
• Du behärskar svenska (flytande) i både tal och skrift
• Körkort B
• God datavana, gärna erfarenhet av arbete i CRM-/affärssystem
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet från att ha arbeta i en snabbväxande arbetsmiljö.
Vi erbjuder
• Kontinuerlig vidareutveckling med ambitionen att du ska bli en av branschens bästa säljare.
• Duktiga kollegor och stark gemenskap
• Ett öppet och prestigelöst arbetsklimat
• Korta beslutsvägar och stort utrymme för påverkan och engagemang
• Framåtanda, hög kompetens och hög ambitionsnivå
Anställningen inleds med tre dagars utbildning på vårt huvudkontor med följande mentorskap under två veckor. Du har sedan löpande stöd och utveckling från säljchef. Vi har också konferenser och utbildningar internt i nära anslutning till din start hos oss.
Om du tycker att punkterna ovan är viktiga för dig, då är det dags att söka tjänsten som kundansvarig hos oss på Framtiden!
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om företagetFramtiden strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och hyrköp av Unga Talanger. Under 2013 (senast tillgängliga siffror) kunde Framtiden titulera sig som Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Samma år utsågs vi även till Gasellföretag. Vi kan stolt berätta att vi i år har blivit utsedda till Sveriges 3:e Bästa Arbetsgivare bland mellanstora företag. Vi har haft en kraftig tillväxt och fortsätter stadigt att växa.
Idag är vi cirka 120 medarbetare fördelade på sju orter, varav 34 i Stockholm.
På Framtiden jobbar vi aktivt med våra värderingar och beteenden, vilka genomsyrar vår organisation och vårt arbete. För oss är det viktigt att nya kollegor tar till sig vår företagskultur, vilken enklast beskrivs i våra ledord; Glädje, Enkelhet och Kör.
AnställningsvillkorStart: augusti
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Lön: Månadslön med ett stimulerande bonussystem
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7375
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Gustavsson 0707-952 832
linda@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2829259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.