Kundansvarig till Framtiden AB
Framtiden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige För att fortsätta vår positiva utveckling söker Framtiden nu ytterligare två kundansvarig till vårt kontor i Göteborg.
Publiceringsdatum2015-04-01ArbetsuppgifterNu är det dags att utöka vårt säljteam i Göteborg med ytterligare två kundansvariga säljare.
Rollen består till stora delar av:
• Självständigt ansvar för hela säljprocessen, allt från prospektering till avslut ute hos kund
• Att bygga upp din egen kundstock
• Att lära känna dina kunder och skapa framgångsrika samarbeten
• Att växa in i en konsultativ roll präglad av förtroende och expertis gällande personallösningar
• Egen budget, hög aktivitetsnivå och höga försäljningsresultat
Läs gärna mer om hur en dag som kundansvarig ser ut hos oss
http://www.framtiden.com/om-framtiden/jobba-hos-oss/en-kundansvarigs-vardag .
Om företagetFramtiden strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och hyrköp av Unga Talanger. Under 2013 (senast tillgängliga siffror) kunde Framtiden titulera sig som Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Samma år utsågs vi även till Gasellföretag. Vi har haft en tillväxt på 124 % de senaste fyra åren och fortsätter att växa.
Idag är vi 80 medarbetare fördelade på sju orter, varav 11 i Göteborg.
På Framtiden jobbar vi aktivt med våra värderingar och beteenden, vilka genomsyrar vår organisation och vårt arbete. För oss är det viktigt att nya kollegor tar till sig vår företagskultur, vilken enklast beskrivs i våra ledord; Glädje, Enkelhet och Kör.
Se Youtubeklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=BzZN5RhOgiEProfilVi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har höga ambitioner, ett intresse för affärer och hjärtat på rätt ställe.
Du känner igen dig i följande påståenden:
• Du är en god lyssnare med en vilja att förstå och hjälpa dina kunder
• Du är strukturerad, resultatorienterad och triggas av att arbeta mot uppsatta mål
• Du är en social lagspelare som lyckas kombinera hög aktivitetsnivå med att ha roligt tillsammans med dina kollegor
• Din vilja att vinna är större än din rädsla för att förlora
Din kompetens
Skallkrav:
• Du behärskar svenska (flytande) i både tal och skrift
• Ett stort intresse för försäljning och att bygga långsiktiga affärsrelationer
• Körkort B
Om företagetVi erbjuder
• Ett öppet och prestigelöst arbetsklimat
• Korta beslutsvägar och stort utrymme för engagemang
• Framåtanda, hög kompetens och hög ambitionsnivå
• Duktiga kollegor och stark gemenskap
• Introduktion i världsklass
• Kontinuerlig vidareutveckling med ambitionen att du ska bli en av branschens bästa säljare
Om du tycker att punkterna ovan är viktiga för dig, då är det dags att söka tjänsten som kundansvarig hos oss på Framtiden!
AnställningsvillkorStart: Augusti
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Månadslön med ett stimulerande bonussystem
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5294
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGustaf Hesslegård 0735168992
gustaf@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2230923
Observera att sista ansökningsdag har passerat.