Kundansvarig till Coor

Coor Service Management AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
2025-01-13


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Brinner du för att skapa värde och bygga långsiktiga och förtroendegivande relationer? Lockas du av att vara spindeln i nätet och skapa framdrift i en roll där du får vara med och påverka samt utveckla? Då ska du söka den här rollen som kundansvarig hos Coor!

Vilka är vi?
I ett nära partnerskap med vår kund Swedbank spänner sig Coors uppdrag över flera områden, där huvuddelen består av arbetsplatsservice. Det ställs höga krav på oss gällande både kompetens, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos både Swedbanks medarbetare och besökare. Coor ska se till att den dagliga driften alltid fungerar och lyfta den till nästa nivå där du kommer ha en stor påverkan. Vi har en prestigelös, varm och utvecklingsinriktad kultur där man som medarbetare har ett stort eget ansvar. Vill du vara med och ta detta samarbete till nästa nivå med oss?

Vad kommer du att få arbeta med?
I rollen som kundansvarig kommer du att fungera som en Single Point of Contact för FM-tjänsterna på dina kontor med fokus på arbetsmiljö och lokalförändringar. Du arbetar nära kontorsansvariga och övriga FM organisationen där du länkar samman kommunikation och arbetsrutiner på bästa sätt. Du kommer att fungera som spindeln i nätet för att skapa förståelse, kommminikation och tydlighet och på så sätt främja ett gott partnerskap.

Exempel på ansvarsområden:

• Tydligt vara kundens representant gentemot interna och externa stakeholders i operativa fastighets och workplace frågor
• Arbetsmiljöansvaret för den fysiska delen av arbetsmiljön och för det Systematiska Arbetsmiljöarbetet (SAM) samt arbetsmiljöronder
• Strategiskt arbete med placementfrågor samt projektledning
• Tillsammans med FM ansvara för att säkerställa myndighetskrav
• Ekonomisk uppföljning och budgetering
• Behjälplig med enklare hyresavtalsfrågor samt förfrågningar från verksamheten
• Återlämning/återställning av lokaler till fastighetsägare och vara kontaktperson till interna hyresgäster

Vem är du?

Du har:

• En relevant utbildning i förhållande till rollen
• Några års erfarenhet av ett liknande arbete där du arbetat med lokalsamordning samt drivit egna projekt
• Erfarenhet från fastighets- och/eller FM-branschen generellt
• Erfarenhet av projektledning av lokal och space managementprojekt specifikt (meriterande)
• Trygghet i och känner dig bekväm att hålla/driva möten med olika "stakeholders"
• Systemvana med goda kunskaper i Officepaketet (främst Powerpoint och Excel)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av bank- eller finansbranschen (meriterande)

Som person är du en engagerad, prestigelös och drivande med en god kommunikativ förmåga. Din fallenhet och intresse för att skapa förtroendefulla relationer är A och O för att etablera ett djupare partnerskap. Du har en positiv inställning och ett lösningsorienterat förhållningssätt samt tar ett stort ansvar både för ditt eget arbete och teamets gemensamma uppdrag. Vidare har du en god analytisk förmåga med ett metodiskt och strukturerat arbetssätt.

Vad erbjuder vi?

• Spännande roll i en dynamisk och innovativ miljö som bygger på ett starkt partnerskap där du får en roll med stor frihet under ansvar.
• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Kollektivavtal, avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst och sammansvetsat team med en god gemenskap

Publiceringsdatum
2025-01-13

Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning (100%) med inledande provanställning

Placering: Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg

Arbetstid: Mån-Fre, kontorstorstider

Tillträde: Enligt överenskommelse

Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning, läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

Övrig information och kontaktuppgifter
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Karima Halldén på karima.hallden@coor.com.

Välkommen med din ansökan!

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
9099864

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: