Kundansvarig Stockholm

Omsorgscompagniet I Norden Ab Assistans / Sjukvårdschefsjobb / Nacka
2015-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig Stockholm" (publicerad 2015-05-11) ⬅️


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Omsorgscompagniet I Norden Ab Assistans i Nacka, Västerås, Falun, Leksand, Habo eller i hela Sverige

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Jönköping, Örebro och Västerås.
OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, hemtjänst, avlösning, ledsagning, boendestöd, stödboende, serviceboende och hushållsnära tjänster.

OmsorgsCompagniet expanderar kraftigt och därför söker vi nu fler duktiga och engagerade medarbetare.

Då en av våra fantastiskt duktiga kundansvariga nu har gått vidare till en chefstjänst inom organisationen söker vi nu ny kundansvarig till vårt assistanskontor i Stockholm.

Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande, uppföljning inom verksamhetsområdet. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, du har delegerat arbetsmiljöansvar och leder och fördelar det dagliga arbetet. Du har det operativa ansvaret för personal och i uppdraget ingår administrativa uppgifter så som schemaläggning, tidrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering mm.
Du arbetar med en mycket nära kundkontakt och ansvar för ett antal assistansgrupper.

Publiceringsdatum
2015-03-24

Kvalifikationer
Du bör ha bred erfarenhet och kännedom om funktionshinderområdet, metodarbete och gärna ha erfarenhet av personlig assistans. Vi vill att du har stora kunskaper inom LSS och LASS.Erfarenhet av att arbeta i ledande funktion är meriterande samt körkort. I uppdraget krävs att du är en god kommunikatör och har förmågan att handleda och entusiasmera dina medarbetare.

Som person behöver du vara modig, handlingskraftig och ha en god självinsikt. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo, i en verksamhet som ständigt förändras och behöver ha nya lösningar. Uppdraget kräver att du är metodisk, strukturerad och har en mycket god administrativ förmåga.

Vi ser gärna att du har högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Har du tidigare arbetat som kundansvarig inom personlig assistans ser vi det som ett stort plus!

Om du känner att beskrivningen passar in på dig så är du varmt välkommen att söka. Vi är ett gott gäng som arbetar med kunden i centrum, vi erbjuder en attraktiv arbetsplats med roliga och utvecklande arbetsuppgifter.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-23
Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ange följande referens när du ansöker: kundansvarig!
Ansökan kan skickas till e-postadress: asa.svensson@oc.se

Kontakt
Åsa Svensson, Sverigechef personlig assistans asa.svensson@oc.se

Företag
OMSORGSCOMPAGNIET I NORDEN AB ASSISTANS

Adress
OMSORGSCOMPAGNIET I NORDEN AB ASSISTANS
Edövägen 2
13230 Saltsjöö-boo

Kontorsadress
Edövägen 2
Orminge
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-649 59 00
Faxnummer: 08-6495990
E-postadress: info@oc.se

Jobbnummer
2219180

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Omsorgscompagniet I Norden Ab Assistans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Omsorgscompagniet I Norden Ab Assistans: