Kundansvarig säljare inom Rekrytering och Bemanning
Framtiden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Framtiden AB
Publiceringsdatum2011-06-30Om företagetVi söker nu en driven och engagerad säljare med ett stort intresse för försäljning. Att sälja uthyrning/rekrytering är tufft och det passar bara dem som har kvaliteterna som krävs för att lyckas i en extremt konkurrensutsatt bransch.
Framtiden AB är ett framgångsrikt företag som strävar efter att vara Sveriges bästa leverantör av personal för uthyrning och rekrytering. Vi har en kraftig tillväxt bakom oss och ser en lika kraftig expansion framåt. Idag finns vi på 6 orter i Sverige. Vi hyr ut och rekryterar Unga Talanger till både stora och små företag inom olika områden. Vår konkurrenskraft bottnar i att vi är bäst på att hitta Unga Talanger till våra kunder.
Vi i Framtiden jobbar aktivt med våra värderingar och beteenden som genomsyrar vår organisation. Vi har höga krav och mål för individen både gällande resultat men även personlighet. Vi vill att man ska passa in i vår kultur och tillföra energi till sina kollegor. Våra värdeord är Glädje, Enkelhet och Kör vilka man ska dela för att bli en Framtidare. Samtidigt som vi ställer höga krav är Framtiden också en organisation som ger mycket tillbaka. Vi är ett ungt företag som är lyhörda för idéer, kreativitet, initiativ och nytänk. Vår arbetsmiljö präglas av öppenhet, kommunikation och en positiv anda.
ArbetsuppgifterTjänsten som kundansvarig innebär en bred och varierad roll med uppbyggnad och förvaltning av egen kundstock. Det gör du genom att skapa goda och långsiktiga kundrelationer. Du kommer att sälja rekryterings - och bemanningstjänster till nya och befintlig kunder med ett stort eget ansvar över detta arbete. Ett led i detta är att du även ansvarar för din egen budget. Du kommer att arbeta nära den övriga säljavdelningen men också nära våra personalansvariga då vi tillsammans bildar oslagbara team.
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta i fräscha lokaler i Stadshagen.
ProfilKvalifikationerDu har jobbat med B2B försäljning gärna med inriktning på tjänsteförsäljning, under två år eller mer och du har levererat resultat i absolut toppklass.
Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning inom rekryterings- eller bemanningsbranschen sedan tidigare.
Dina personliga egenskaperVår passion att hjälpa våra kunder. Varje företag ska känna att vi är det självklara valet av leverantör. Detta kan bara vår personal förmedla till våra kunder och därför är alla medarbetare i Framtiden mycket viktiga. Vår Framtida säljare är därför positiv, glad och social. Du har ett ungt och kreativt tänk men är ändå trygg i dig själv och med vad du kan prestera. Du är en självständig lagspelare som brinner för service.
Övrig informationSom Framtidare får man ta del av ett flertal förmåner varav några är bonussystem, flex, förmånligt friskvårdsbidrag och flera konvent per år där hela företaget samlas. Vi kan även erbjuda dig vidareutveckling av din kompetens genom exempelvis externa utbildningar.
Tjänsten innebär spännande möjligheter för personer med ambitioner och med stort intresse för försäljning. Du kommer att erbjudas en rolig och bred roll med stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.
Lön: Beroende på erfarenhet, Fast lön + bonus.
Tillträde: Enligt ök, gärna med start i augusti.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-07-13
Ange följande referens när du ansöker: 327
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLinda Gustavsson, 0707-952 832,
linda@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
Jobbnummer 975343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.