Kundansvarig/personlig assistent

Fokus Assistans I Närke AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fokus Assistans I Närke AB i Örebro, Lindesberg, Askersund, Hällefors, Karlstad eller i hela Sverige

Arbetet som kundansvarig kommer att innehålla administrativa såväl som praktiska arbetsuppgifter. Det handlar om att helheten kring en brukare ska fungera. Löpande kontakt med brukare, administration av tidsredovisning och samt hantering av personalpool är exempel på arbetsuppgifter som förekommer. Man ska även vara redo att hoppa in som personlig assistent.

Som sökande vill vi att du har erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter men även erfarenhet av arbetet som personlig assistent.

• Det är en fördel att behärska det kurdiska språket
• God datorkunskap
• Vara lyhörd, flexibel, ansvarsfull, ordningsam och lätt för att ta egna initiativ
• God samarbetsförmåga
• God planeringsförmåga
• Sist men inte minst ska du givetvis vara intresserad av att arbeta nära andra människor och ha hjärtat på rätt plats

Fokus Assistans är en rikstäckande assistanssamordnare för personer med funktionshinder. Vår vision är att glädje, trygghet, kvalité och delaktighet skall genomsyra hela vår verksamhet. Detta uppnås genom att vi som arbetar på Fokus Assistans alltid sätter våra uppdragsgivares behov i fokus, men även att vi värnar om den personliga relationen.

Publiceringsdatum
2017-06-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-20

Kontakt
Mohammed Kadra Mohammed.kadra@fokusassistans.se

Företag
FOKUS ASSISTANS I NÄRKE AB

Adress
FOKUS ASSISTANS I NÄRKE AB
Rudbecksgatan 1
70210 ÖREBRO

Kontorsadress
Rudbecksgatan 1

Jobbnummer
3537233

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fokus Assistans I Närke AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fokus Assistans I Närke AB: