Kundansvarig personlig assistans Göteborg, 75 %
Ab Omsorgscompagniet I Norden / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Göteborg
2016-03-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig personlig assistans Göteborg, 75 %" (publicerad 2016-08-31) ⬅️
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ab Omsorgscompagniet I Norden i Göteborg,
Alingsås,
Borås,
Trollhättan,
Vänersborg eller i
hela Sverige OmsorgsCompagniet expanderar kraftigt och därför söker vi nu fler duktiga och engagerade medarbetare.
OM OMSORGSCOMPAGNIET
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Jönköping, Huskvarna samt Falun.
OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, hemtjänst, avlösning, ledsagning, boendestöd, stödboende, serviceboende samt daglig verksamhet. Vi har i dagsläget ca 1500 duktiga medarbetare.
Besök gärna vår hemsida
www.oc.seARBETSBESKRIVNING
Nu söker vi en kundansvarig till vårt kontor i Göteborg!
Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande, uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, du har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet.
Du har det operativa ansvaret för personal och i uppdraget ingår administrativa uppgifter som schemaläggning, tidrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering mm.
Du arbetar med en mycket nära kundkontakt och ansvar för ett antal assistansgrupper. I tjänsten ingår även kontakt med myndigheter och kommuner.
Publiceringsdatum2016-03-02KvalifikationerI uppdraget krävs att du är en god administratör och har dokumenterad erfarenhet av tidigare administrativa uppgifter. Erfarenhet av att arbeta i ledande funktion är meriterande samt körkort.
Som person behöver du vara framåt, handlingskraftig och ha en god självinsikt. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo, i en verksamhet som ständigt förändras och behöver ha nya lösningar. Uppdraget kräver att du är metodisk, strukturerad och har en mycket god administrativ förmåga.
Vi ser gärna att du har högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Har du tidigare arbetat som kundansvarig inom personlig assistans ser vi det som ett plus!
REKRYTERINGSPROCESSEN
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Urvalsprocessen påbörjas efter slutdatumet.
OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.
Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress:
https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/blankett-4423-enskild-person-belastningsregistret/KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
75%
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
All annonsförsäljning undanbedes.
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig Göteborg
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anna@oc.seKontaktAnna Hodge, HR-chef 086495900 (Växel)
anna@oc.seFöretagAB OMSORGSCOMPAGNIET I NORDEN
AdressAB OMSORGSCOMPAGNIET I NORDEN
EDÖVÄGEN 2 BV
13230 SALTSJÖ-BOO
KontorsadressKultivatorgatan 4-6
Göteborg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6495900
E-postadress:
info@oc.se Jobbnummer 2703665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.