Kundansvarig på deltid till utbildningsföretag, Stockholm

Upgrades Education Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upgrades Education Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vad gör en kundansvarig på Upgrades?

• Hantera hela säljprocessen; initial kontakt med inkommande kunder, boka besök, skicka offert, uppföljning av befintliga kunder och merförsäljning
• Att driva egen försäljning, främst via telefon, enligt företagets strategi
• Planerar och genomför nyhetsutskick och erbjudande till befintlig kundbas
• Utvärderar och utvecklar befintliga och nya marknadskanaler

För rätt person kommer rollen att kunna styras mycket utifrån egna intressen och drivkrafter och ansvaret kan växa med tiden. Då Upgrades är ett litet företag kommer du även att ges möjlighet att få inblick i andra processer rörande bolagsstyrning. Du jobbar i ett nära samarbete med VD, operativ chef, konsult- och rekryteringsansvarig.

Vilka kompetenser och erfarenheter krävs?

• Meriterande om kandidaten sedan tidigare arbetat med försäljning inom B2B
• Gärna högskoleutbildning eller motsvarande
• Intresse för utbildning och/eller språk
• Svenska och engelska, obehindrat i både tal och skrift.
• Du skall vara en bra kommunikatör och ha bra social kompetens.
• Goda IT-kunskaper

Vem är du som person?

Vi ser att du har ett stort affärsmässigt tänk med stort kundfokus och är inte vara rädd för att ta för dig. Du behöver vara kommunikativ och självständig i ditt arbete. Det är viktigt att du har ett starkt driv att få saker och ting gjorda, förmåga att agera självständigt och ta ett eget ansvar för försäljning, planering och kundaktiviteter. Att arbeta i ett arbetsklimat med högt tempo och många snabba puckar ser du som en spännande utmaning. Som person är du en positiv lagspelare och prestigelös. Du är strukturerad men samtidigt har en hög energi som smittar av sig på omgivningen.

Vad gör Upgrades?

Upgrades är ett språkföretag där privatpersoner och företag får skräddarsydd undervisning i språk. Våra utbildningar anpassas efter våra kunders nivå, tidsschema och mål. När en kund arbetar med oss så fokuserar vi inte bara på ämnet utan vi lägger också stort fokus på verktygen och motivationen bakom lärandet. Allt för att deltagaren ska nå sina mål och sedan fortsätta att lära även efter det att kursen är slut.

Vad kan vi erbjuda dig?
• En roll med mycket ansvar som du själv får möjlighet att utforma
• En del i ett glatt team där vi alla strävar efter att utvecklas och jobba med kvalitet
• Härligt kontorslandskap i hjärtat av Östermalm
• Flexibla arbetstider med omfattning på 50-75 %

Startdatum omgående och rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Flexibla arbetstider med omfattning på 50-75 % 60%-80%

Publiceringsdatum
2018-11-06

Ersättning
Lön enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-20
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig

Kontakt
Tiffany Wiklund tiffany.wiklund@upgrades.se

Företag
UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB

Adress
UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Skeppargatan 27
11452 STOCKHOLM

Kontorsadress
Skeppargatan 27

Jobbnummer
4442588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upgrades Education Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upgrades Education Sweden AB: