Kundansvarig / Kundkoordinator

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-01-17

Företaget
aPak är ett av Sveriges äldsta och mest heltäckande emballageföretag, med rötter 100 år tillbaka i tiden. De är ett familjeägt handelsföretag med omkring 60 medarbetare på huvudkontoret i Göteborg. aPak arbetar med kundanpassade idéer, produkter och integrerade system, med syfte att ge varje kund den bästa lösningen. Nu söker aPak en kundansvarig/kundkoordinator som vill vara med på deras resa framåt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundansvarig/kundkoordinator är ditt främsta ansvar att upprätthålla en god relation med dina kunder både i Sverige, Europa och USA. Du ansvarar för den löpande operativa kontakten med aPaks största kunder och dess underleverantörer och ser till att samarbetet med dessa fungerar på bästa sätt. Kontakten sker i största utsträckning över mail och telefon. Då rollen är ny är detta en chans för dig att bygga upp funktionen och tillsammans med övrigt team utforma rollen för att skapa bästa möjliga resultat. Vid sidan av arbetet med dina egna kunder jobbar du även administrativt med interna projekt såsom exempelvis implementering av nya kundsamarbeten.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av en kundfokuserad roll med kundkontakt över mail och telefon
• Du är bra på att uttrycka dig i skrift och en van mailanvändare
• God administrativ förmåga och god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Tyska är meriterande

Vi söker dig med en fallenhet för kundrelationer och förmågan att skapa förtroende och långsiktiga relationer. Du är van vid att skapa nya kundkontakter och har ett intresse för och förmågan att förstå affärsmässiga principer och logistiska flöden. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete framåt, har förmågan att skapa och hålla struktur i ditt arbete och att prioritera rätt saker. Samtidigt kan du arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och hjälper och stöttar gärna dina kollegor när det behövs.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att aPak har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och aPak en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundansvarig, innesäljare, försäljning, innesälj, säljare, orderadministration, orderadministratör, orderhantering, ordermottagare, förpackning, emballage, industri, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren maria.kihlgren@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4560386

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: