Kundansvarig/Kontorschef Skåne

Assistans För Dig I Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Ospecificerad arbetsort

Assistans för Dig i Sverige AB är ett serviceföretag för personer som är berättigade personlig assistans. Vår verksamhet kännetecknas av tillgänglighet, delaktighet och ett stort engagemang. Vi rekryterar och utbildar personliga assistenter efter kundens behov. Tillsammans med kunden utformar vi ett individuellt upplägg, där kunden har första och sista ordet gällande sin personliga assistans. Vår verksamhet är rikstäckande och bedrivs i nuläget från vårt kontor i Stockholm, men vi växer snabbt och utökar nu vår verksamhet med en Kundansvarig/Kontorschef i Skåneregionen. Vi kommer att öppna ett kontor i Malmö, Lund eller Helsingborg, beroende på var vi hittar dig som ska jobba för oss.

Som kundansvarig har du det totala personalansvaret för dina kunders personliga assistenter. Du bistår med rekrytering av ny personal samt följer upp och ser till att de har den kunskap och känner den trygghet som krävs för att utföra sitt arbete. Det är centralt att kunna upprätthålla goda relationer till kunder och deras personliga assistenter. Som kundansvarig har du också en drivande, affärsmässig förmåga och vilja att bidra till företagets fortsatta utveckling.

Du kommer att ha ständig uppbackning av VD och verksamhetschef på huvudkontoret i Stockholm. Eftersom du är med och startar vårt skånekontor, krävs dock att du är mycket självständig och har en inneboende entreprenör i dig, för att trivas med ditt uppdrag. Du kommer att fungera som en kontorschef, där du kommer att arbeta ensam under en tid till en början, men sedan även ha ett ansvar som stödfunktion till andra kundansvariga.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer innefatta:

• Rekrytering av personliga assistenter
• Kontakt med kunder och assistenter
• Arbetsledning och schemaplanering
• Arbetsmiljöarbete
• Kontakter med kommun, Försäkringskassa och andra myndigheter
• Övriga administrativa uppgifter
• Kontorsansvar

Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som kundansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Eftersom företaget är ungt och växer snabbt, finns en stor möjlighet att påverka i både stora och mindre frågor.

Vi söker dig som är driven, empatisk och mycket engagerad. Vi vill att du är socionom, eller har utbildning inom personal, ledarskap eller inom hälso- och sjukvård. En stor fördel är även att du har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till relevant lagstiftning.

Tjänsten är heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre och tillträde sker enligt överenskommelse. Inrikesresor kan förekomma i arbetet och du måste därför vara beredd på att det ibland kan bli sena kvällar, eller övernattning på annan ort.

Har du det som krävs för att bli kundansvarig/kontorschef hos Assistans för Dig? Vi söker dig som har det lilla extra och kan erbjuda en god löneutveckling till rätt person. Välkommen med din ansökan senast den 10 februari till:

skane@assistansfordig.se

Intervjuer kommer att ske någon gång under andra halvan av februari eller i början av mars. Tillträde ca 1 april eller enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2012-01-24

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning tillämpas.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-12
Ansökan kan skickas till e-postadress: skane@assistansfordig.se

Företag
ASSISTANS FÖR DIG I SVERIGE AB

Adress
ASSISTANS FÖR DIG I SVERIGE AB
Markvardsgatan 5
11353 STOCKHOLM

Kontorsadress
Markvardsgatan 5
STOCKHOLM

Jobbnummer
1137734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistans För Dig I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB: