Kundansvarig inom personlig assistans!

Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB i Malmö, Östersund eller i hela Sverige

Tryggare. vård och omsorg AB är ett företag som bedriver personlig assistans för kunder (brukare) med beslut från Försäkringskassan och kommunen. Vårt kontor är beläget i Malmö. I rollen som kundansvarig kommer du att ha ansvar för att planera, leda, samordna och kvalitetssäkra företagets arbete inom personlig assistans.
Som kundansvarig kommer du att rapportera direkt till VD:n och ingå i företagets ledningsgrupp. Tillsammans kommer ni att samarbeta för att utveckla och säkerställa kvaliteten på verksamheten. Genom din placering i organisationen kommer du ha möjligheter att påverka företagets fortsatta tillväxt.
Din roll som kundansvarig är avgörande för verksamheten och du kommer att driva ditt ansvarsområde i enlighet med företagets övergripande vision och mål. Dessutom kommer du att ansvara för budget, dokumentation, schemaläggning, personalärenden, uppföljning och utveckling av kvalitetsarbetet inom företaget, samt rekrytering och vakansfyllning. Du kommer också att delta i företagets försäljnings- och marknadsföringsarbete.
Att uppnå resultat är av stor betydelse, och att göra det med människan i fokus är av högsta prioritet. Meriterande är erfarenhet av att arbeta med människor med funktionsvariationer. Du måste ha goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift.

Personlighetsmässigt ser vi gärna att du har följande egenskaper:
• Ett genuint intresse för människor.
• Förmåga att följa instruktioner och se möjligheter.
• Delar Tryggare. vård och omsorg AB:s värderingar: Öppenhet, Nytänkande, Kundfokus och Glädje.
• Förmåga att skapa resultat genom att tillgodose kundernas behov, ha en stabil ekonomi och erbjuda hög kvalitet.
• Förmåga att främja tillväxt.
• Förmåga att introducera och entusiasmera medarbetare.
Vi strävar efter att skapa en miljö där engagerade medarbetare belönas för sin framgång och där lönen är kopplad till individuell prestation och företagets resultat.
Om du känner att du uppfyller dessa kriterier och vill vi att skickar in din ansökan!
Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan och lära känna dig närmare.
För att ansöka om tjänsten som kundansvarig hos Tryggare. vård och omsorg AB ber vi dig vänligen att skicka ditt CV och ett personligt brev till.
info@tryggareomsorg.se
Vi kommer att gå igenom alla ansökningar noggrant och kontakta de kandidater som vi anser möter våra krav och förväntningar för en personlig intervju.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-09
E-post: muayid.yassin@tryggareomsorg.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundansvarig".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB (org.nr 556836-2338)
Kalendegatan 18 (visa karta)
211 35  MALMÖ

Arbetsplats
Tryggare Vård & Omsorg i Sverige AB

Jobbnummer
7869122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB: