Kundansvarig inom assistans
Trea Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Trea Assistans AB i Göteborg,
Alingsås,
Bjuv,
Landskrona,
Lund eller i
hela Sverige Som kundansvarig vid Trea Assistans är du företagets ansikte utåt mot såväl befintliga som nya kunder, deras anhöriga samt deras personliga assistenter. Du är därför en del av anledningen till att våra kunder är nöjda och att nya kunder väljer oss som utförare. Du har totalansvaret för ett antal av företagets kunder och deras personliga assistenter där du hanterar allt från schemaläggning och arbetsrättsliga frågor till ekonomirapporter och kurativa samtal. Du rekryterar även duktiga assistenter till företagets kunder vid behov samt hanterar de fackliga förehavandena med Kommunal för assistenterna. I arbetet ingår även en hel del representation som deltagande vid mässor och olika kundevent.
Du kommer arbeta nära vår VD och du kommer löpande handledas av honom.
Vi söker dig med stark drivkraft och känsla för service och sälj. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och LSS. Du är kvalitetsmedveten och vill ta ansvar för att vidareutveckla bolaget på ett strukturerat sätt. För att klara av arbetet som kundansvarig vid Trea krävs det även att du har en mycket hög social förmåga samt en slipad administrativ kompetens. Då du dagligen kommer att ha kontakt med människor både telefon/mejlledes samt vid personliga möten bör du tycka om att samverka med andra och vara intresserad av att träffa människor i olika livssituationer. Du ska vidare ha en mycket hög stresstålighet då det i perioder kan vara ganska intensivt. Det är även en stor fördel om du pratar flera språk utöver god svenska.
Lämplig bakgrund kan vara socionom, jurist eller projektledare.
Formella önskemål/krav:
• Krav på avslutad gymnasieutbildning
• Krav på arbetslivserfarenhet
• Krav på datorbana
• Krav på körkort
• Önskemål om erfarenhet av funktionsnedsättning
• Önskvärt med eftergymnasial utbildning, tex socionom, beteendevetare, administration
• Önskvärt med språkkompetens utöver svenska
Körkort är ett krav då våra kunder är utspridda i Stockholm. Vi tillhandahåller en företagsbil.
Vårt team utgör kundernas och assistenternas stöd och vi hanterar deras administration. Till din hjälp har du vår kompetenta stab med jurister och rekryterare. Vi är just nu i en expansiv fas och kommer regelbundet söka fler medarbetare på tjänstemannasidan. Vi är primärt en assistansanordnare med arbetsgivaransvar för en mängd personliga assistenter ute på fältet. Vi arbetar alla väldigt självständigt varför arbetet kräver en hög arbetsmoral och förmåga till egen planering. Vi föredrar att jobba under mer avslappnande former där det även finns utrymme för skratt blandat med allvar. Vår vision är en bättre vardag för alla!
Varaktighet, arbetstid
Vi söker dig med stark drivkraft och känsla för service och sälj. Du är kvalitetsmedveten och vill ta ansvar. Du har lätt för att kommunicera och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Körkort är ett krav då våra kunder är utspridda
Publiceringsdatum2016-12-01ErsättningÄr du den vi söker erbjuder vi varierande arbetsuppgifter och möjligheter att utvecklas inom en växande organisation med högt i takt. Vi tillämpar flextid vilket innebär att du kan anpassa arbetstider efter ditt privatliv.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig
FöretagTREA ASSISTANS AB
AdressTREA ASSISTANS AB
Karl Johansgatan 100
41454 GÖTEBORG
KontorsadressKarl Johansgatan 100
Jobbnummer 3190981
Observera att sista ansökningsdag har passerat.