Kundansvarig i Solna

Särnmark Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Kundansvarig till vårt huvudkontor i Solna

Särnmark, pionjären inom personlig assistans, startades redan 1992 av Mikael Särnmark som själv har en förvärvad funktionsnedsättning.

Särnmark är ett av Sveriges äldsta och ledande assistansföretag. Med över 19 års erfarenhet av att arbeta med barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar vet vi vad som krävs för att ge våra kunder den trygghet och det stöd de har rätt till, utifrån varje enskild individs unika behov.

Särnmark har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna men våra kunder och medarbetare hittar du i hela Sverige.

Tjänst  

Ditt ansvar blir att se till att våra kunder får den bästa möjliga assistansen de har rätt till utifrån LSS och LASS intentioner. Inom ramen för detta skall du även säkerställa att våra kunders självbestämmande, valfrihet och integritet tillgodoses på bästa möjliga sätt. Dina arbetsuppgifter kommer därmed att spänna över ett brett spektra allt från arbetsrätt och rekrytering till ekonomi och juridik. Till din hjälp kommer det att finnas specialister inom respektive område. I dina arbetsuppgifter ingår daglig kontakt med våra kunder och deras assistenter.

Krav 

För att passa till denna tjänst skall du ha ett genuint intresse för personlig service. Du skall kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, vara en god administratör ha ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Vidare bör du vara lugn och trygg i dig själv, ha en god självkännedom och en hög personlig integritet. Dessutom är det viktigt att du är en person som är stresstålig och som gillar snabba omställningar mellan arbetsuppgifter av vitt skild art. Vi söker dig med mångårig erfarenhet av administration, kund- och personalfrågor. Kanske jobbar du idag inom vården eller med socialt arbete och vill gå vidare och utvecklas.

Vad kan vi erbjuda? 

Vi kan erbjuda dig ett spännande och omväxlande jobb.  Förutom en introduktionsutbildning så finns goda möjligheter till vidare- och fortbildning. Marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag. Du kommer att jobba i en glad och positiv miljö med drivna och engagerade medarbetare i en omgivning som kännetecknas av utveckling, förändring och tillväxt.

Din Ansökan  

Arbetet med att tillsätta tjänsten kommer att pågå fortlöpande varför vi gärna ser att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa våra nationella avdelningschefer på kundsidan, Eddi Camara eller Mattias Sjöberg, tel. 08-505 920 00.

Är du den lösningsorienterade person vi söker, som har ett genuint intresse för personlig service, så ser vi gärna att du skickar din ansökan via bifogad länk    

Ange i ansökan när du har möjlighet att tillträda tjänsten samt löneanspråk.        

Vi tillämpar 6 månaders provtjänstgöring.

Publiceringsdatum
2012-01-02

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Särnmark Assistans AB

Adress
Särnmark Assistans AB
Smidesvägen 7, 3tr
17141 Solna

Jobbnummer
1118911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Särnmark Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Särnmark Assistans AB: