Kundansvarig i Helsingborg.
Dreamwork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2017-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig i Helsingborg." (publicerad 2020-07-01) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en kundansvarig, omgående. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 - 6 månader med start omgående och för rätt person finns det möjlighet till anställning hos kund.
Mer om tjänsten
Som kundansvarig arbetar du i ett nära samarbete med fastighetsskötare, reparatörer och andra kundansvariga för att tillsammans utveckla och underhålla området. Kundansvarig spenderar en hel del av sin tid ute i lägenhetsområdet i syfte att fånga upp synpunkter och förbättringsområden. Övrig tid spenderas inne på kontoret där du har telefonkontakt med hyresgästerna samt en del övriga administrativa arbetsuppgifter.
Exempel på ansvarsområden:
• Hyresgästkommunikation
• Hantera störningsärenden
• Hantera inomhusproblem i samarbete med reparatör
• Inre underhållsbeställningar och tillvalsbeställningar
• Andrahandsuthyrning
• Delaktig i byggmöten
• Fakturahantering
• Bidra till social trivsel, i form av exempelvis aktiviteter.
Din profil
För att arbeta som kundansvarig krävs att du har en god social kompetens och att du är empatisk och lyhörd i mötet med människor. Du har lätt för att få kontakt med människor och har förmågan att med ett högt kundfokus skapa trygghet och tillit. Det är viktigt för dig att åta dig samtliga arbetsuppgifter med ett stort engagemang och du ser varje problem som en möjlighet att utvecklas. Då ditt arbetsområde är brett är det av vikt att du är driven och självgående och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Det är vidare viktigt att du har en god samarbetsförmåga och en prestigelös inställning som grundar sig i din fokus att agera för områdets bästa.
Krav för tjänsten:
• Körkort och bil
• Ett par års arbetslivserfarenhet inom serviceområdet
• Fullgod svenska och goda kunskaper i engelska. Övriga språk är meriterande.
• Lägst gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har en utbildning som socionom eller liknande.
• God datorvana och gärna systemerfarenhet av någon form
Arbetstider för tjänsten är dagtid men det kan förekomma aktiviteter på kvällar och helger, där du måste närvara.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida
www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-04-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-16
Ange följande referens när du ansöker: 3705
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Karlsson 042-176605
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1
Jobbnummer 3421685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.