Kundansvarig handläggare till Kundreskontran

PBK Outsourcing AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PBK Outsourcing AB i Stockholm, Jönköping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-09-25

Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team om 7 personer som ansvarar för den löpande hanteringen av våra kunders kundreskontraprocesser. I din roll som kundansvarig handläggare kommer du att arbeta löpande med åtgärder i våra kunders reskontror såsom avskrivningar, krediteringar och utskick av fakturakopior. Daglig kontakt med våra kunder via telefon och e-post, planering samt uppföljning av rutiner tillsammans med kunden, rådgivning, avstämningar, uppföljning av kundlönsamheten samt delta i kundintegrationer.

Kompetenser
• Civilekonom med inriktning redovisning eller motsvarande erfarenhet
• Goda kunskaper inom kundreskontrahantering
• God bokföringskompetens
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Som person är du driven, engagerad, resultatinriktad och eftersträvar kontinuerlig kompetensutveckling. Du blir ett viktigt ansikte utåt för PBK och vi sätter därför stort värde på ett professionellt bemötande och stort engagemang i varje kundmöte för att skapa och vårda kundrelationer. Din målsättning är att genomföra varje uppgift på ett korrekt, smart och leveranssäkert sätt där kunden placeras i främsta rummet.
Arbetstid/ Varaktighet
Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00.

Övrig information
Vi erbjuder en miljö som präglas av företagsamhet, öppenhet och genuint engagemang för våra kunder och ger rätt person stora möjligheter till ett spännande arbete. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och ha nära till det mesta.
Passar den här beskrivningen in på dig? Då är du välkommen med din ansökan.
Ansökan med CV skickar du till arbete@pbk.se och anger [Resko] i ämnesraden. Urval sker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 10 oktober. Vi ser fram emot att höra av dig!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning. Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-10
Annonsförsäljning undanbedes, tack.
Ansökan kan skickas till e-postadress: arbete@pbk.se

Kontakt
Karin Hellberg, Kundreskontrachef

Företag
PBK Outsourcing AB

Adress
PBK Outsourcing AB
Box 1126
11181 STOCKHOLM

Kontorsadress
Dalagatan 100
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08 50611600
Faxnummer: 08-50611616
E-postadress: arbete@pbk.se

Jobbnummer
740840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PBK Outsourcing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PBK Outsourcing AB: