Kundansvarig affärsområdet Utbildningar

Jobbet.se / Säljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobbet.se i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Jobbet.se är den svenska rekryteringsportalen med verksamhet i hela landet. Vi erbjuder allt inom rekrytering såsom platsannonsering, sms-annonsering, CV'n, anställningsintervjuer, referenstagning, personlighetstest, anställningsavtal mm.
Affärsområdet Utbildningar arbetar med varumärkesbyggande, marknadsföring och målgruppsannonsering. Våra kunder är högskolor, universitet, yrkesutbildare och andra utbildningsföretag/
• verksamheter.

Publiceringsdatum
2009-04-27

Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig inom Utbildningar har du löpande kontakter med dina kunder där du vårdar och utvecklar relationen. I din uppgift ingår också merförsäljning och rådgivning kring varumärkesbyggande och målgruppsannonsering, du tar fram paketlösningar och offerter. Med hjälp av underlag från kunden sätter du ihop tilltalande annonser och utskick med både text och bild, gör matchningar och sköter publicering av annonser och utskick. Du kommer att ha kontakter med både befintliga och nya kunder. Ca 60% av din tid ägnar du åt samtal med kunder/försäljning/merförsäljning och 40% åt administrativa uppgifter.
Inom affärsområdet finns f n två personer och ni kommer att samarbeta nära, liksom du samarbetar med gruppen mediasäljare, uppsökande försäljare och rekryteringsansvarig.
Kompetens och erfarenhet
Till din person är du snabb och driftig. Du ser lösningar och möjligheter i betydligt större utsträckning än du ser problem, du är utåtriktad och positiv och har lätt att både skapa och behålla kontakter.
Du är van vid administrativt arbete, är en van datoranvändare; du är bra på att använda Word och Excel och sätter dig snabbt in i nya datorprogram. Du har vana vid att arbeta med kund- eller andra servicekontakter per telefon och e-post. Din yrkesmässiga bakgrund finns inom något serviceyrke med många och täta kundkontakter i kombination med administration. Du har en högt uppdriven känsla för service.
Anställningen
Inledningsvis är tjänsten ett föräldravikariat på ca 10 månader med tillträde i början av augusti. Det går bra för Jobbet.se och vi är mitt inne i en expansion där vi löpande öppnar nya kontor runt om i landet, därför finns det också goda möjligheter till fortsatt anställning när vikariatet löpt ut.
Tjänsten är på heltid med arbetstid 8-17. Vi betalar fast lön.
Om Jobbet.se
På Jobbet.se vill vi alltid bli bättre, vi lär av våra misstag och strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga kvalitet på kostnadseffektivaste sätt. Vi verkar i en föränderlig bransch och gemensamt för alla på företaget är drivkraften att komma framåt. Vi uppskattar snabb och rak kommunikation och trivs när det finns tempo och nerv i verksamheten. Vi trivs med varandra och tar både gemensamma och individuella initiativ.
Gemensamt skapar vi förutsättningar för både nuet och framtiden. Nya färdigheter skaffar vi oss löpande men vår attityd hade vi med oss när vi kom.
Tror du att du är den rätta för jobbet? Ansök genom att klicka på länken under rubriken "Ansökan" här nedanför. Senast den 24 maj vill vi ha din ansökan men vi kommer att behandla inkomna ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enl avtal

Så ansöker du
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Följ länk under "Ansökan" ovan

Företag
Jobbet.se

Adress
Jobbet.se
Smedsgränd 5 A
75320 Uppsala

Kontorsadress
Smedsgränd 5 A
Uppsala

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 018-100 112

Jobbnummer
440093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobbet.se

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobbet.se: